اقتصادی

جزئیات ثبت‌نام دکتری دانشگاه‌های صنعتی اعلام شد

با نزدیک شدن به سال تحصیلی 1400 ~ 1401 ، دانشگاههای صنعتی پیشرو در کره پذیرش برنامه دکتری خود را اعلام کردند.

به گزارش گزارشگر یک ، دانشگاه صنعتی شریف ، امیرکبیر ، علم و صنعت و خواجه نصیرالدین طوسی شرایط و زمان های متفاوتی را برای ثبت نام دانشجویان دکتری به شرح زیر اعلام کرده اند:

دانشگاه صنعتی شریف وی اعلام کرد که ثبت نام از سه شنبه 9 شهریور تا شنبه 13 شهریور در مورد زمان دسترسی به سیستم آموزشی دانشگاه برای ثبت نام غیابی انجام می شود.

از جمله مدارک اعلام شده توسط دانشگاه برای ثبت نام ، اسکن کلیه صفحات شناسنامه و ثبت نام مقیم به صورت فایل ، عکس های جدید ، مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با معدل و گواهینامه های تأیید شده توسط مدرسه کارشناسی ارشد دانشجویی دانشگاه

دانشگاه امیرکاویر علاوه بر این ، به دلیل شرایط داخلی و ادامه شیوع عفونت جدید کروناویروس (COVID-19) ، اعلام شد که ثبت نام افرادی که در سال 1401 ~ 1401 وارد برنامه دکترا شده اند ، از کار و به صورت الکترونیکی غایب خواهد بود.

این به همه دانشجویان پذیرفته شده اجازه می دهد مدارک درخواست خود را از سه شنبه 16 سپتامبر تا 17 سپتامبر امسال بارگذاری کنند.

به گفته دانشگاه امیرکبیر ، تمام متقاضیانی که از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده اند اما تا تاریخ ارسال درخواست الکترونیکی مدرکی دریافت نکرده اند ، ملزم به تکمیل تعهد فارغ التحصیلی هستند.

داوطلبانی که بدون امتحان قبول می شوند باید فرم صلاحیت عمومی را پر کرده و مبلغ 880،000 ریال پرداخت کنند.

از جمله مدارک مورد نیاز متقاضی ، اصل و فتوکپی تصویر رسید بانک ، اصل فرم تکمیل صلاحیت عمومی که به پیوست عکس دانش آموز نیاز دارد ، 2 تصویر از فرم صلاحیت عمومی تکمیل شده ، تصویر جلوی شناسه سریال ، کپی کارت تصاویر جلو و عقب کارت کوکمین ، فرم صلاحیت عمومی.

این دانشگاه ساعات انتخاب واحد روزهای سه شنبه و چهارشنبه ، 13 و 14 سپتامبر را اعلام کرده است.

شروع کلاس از شنبه 18 سپتامبر است و تاریخ افزایش/کاهش روزهای یکشنبه 3 و 4 اکتبر امسال است.

از 18 سپتامبر ، کلاس های مجازی برای برنامه دکتری در دانشگاه امیرکاویر برگزار می شود که همه دانشجویان را ملزم می کند به صورت مجازی در کلاس ها شرکت کنند.

دانشگاه علم و صنعت علاوه بر این تاریخ ثبت نام برای 1400 دانشجوی دکتری این دانشگاه از شنبه 4 شهریور تا دوشنبه 15 شهریور غایب اعلام شده است.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه ، لیسانس مورد تأیید وزارت علوم و فناوری یا وزارت بهداشت که معدل لیسانس را نشان می دهد ، یا مدرک کارشناسی ارشد یا کارشناسی ارشد مورد تأیید بخش مربوطه یا وزارت بهداشت ذکر شده است به شناسه عکس در صفحه قبل ، کارت کوکمین (جلو) ، عکس شخصی ، دستور مرخصی سالانه یا رضایت نامه کتبی و بدون قید و شرط از طرف نهاد مربوطه به کارمند اطلاع داده شد.

با توجه به دانشکده تحصیلات تکمیلی علم و فناوری ، متقاضیان فاقد کارت بازنشستگی یا معافیت باید بلافاصله (تا 8 اکتبر) از طریق سیستم منافع عمومی برای معافیت اقدام کنند.

دانشگاه علم و صنعت اعلام کرده است که پذیرفته شدگان دوم (شب) باید شهریه ثابت برای قبولی های برجسته در سیستم گلستان بپردازند. در غیر اینصورت ثبت نام کامل نخواهد بود.

انتخاب نامزدهای موفق از 21 تا 23 سپتامبر برگزار می شود.

تاریخ شروع برنامه دکتری تخصصی برای ترم اول دانشگاه علم و صنعت 18 سپتامبر (شنبه) اعلام شده است.

ثبت الکترونیکی دانشگاه کاجه نصیر آلدین توسی از سه شنبه 23 سپتامبر شروع می شود و تا نیمه شب امشب (شنبه 27 سپتامبر) ادامه می یابد.

دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی عکس ، کارت ملی ، کارت شناسایی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، گواهی فارغ التحصیلی و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد در سال آخر با معدل را منتشر کرده است.

علاوه بر این ، همه متقاضیان ملزم به پرداخت 350،000 ریال برای خدمات ثبت نام در مرحله ثبت نام الکترونیکی هستند.

شهریه دانشجویان نیمسال دوم دوره دکتری نیمه فشرده دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی 61 میلیون ریال و 250 هزار ریال اعلام شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا