اجتماع

جزئیات کمکهای بنیادمستضعفان به زلزله زدگان “اندیکا” از بسته معیشتی تا سیمان رایگان

در بازدید فتاح از منطقه زلزله زده اندیکا در خوزستان که هجوم آیت الله رئیسی به این منطقه رخ داد، نماینده مستضعفان به تشریح جزئیات بنیاد مستضعفان این منطقه پرداخت.

به گزارش گزارشگر یک، سید پرویز فتاح در سفر سرزده رئیس جمهور به کوزستان و منطقه زلزله زده اندیکا با اشاره به تبلیغات بنیاد برای مستضعفان در جریان سفر سرزده رئیس جمهور به این منطقه بود. حمایت از مردم منطقه: پس از وقوع زلزله در منطقه و آسیب به منازل مسکونی در شهرستان اندیکا، بنیاد مستضعفان سیمان مورد نیاز برای بازسازی منطقه را بر عهده گرفته است، طبق اعلام بنیاد مسکن، تمام سیمان مورد نیاز را بر عهده گرفته است. حدود 20000 تن خواهد بود. ، توسط بنیاد برای مستضعفان به صورت رایگان ارائه می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با توجه به خسارت زلزله و آسیب به لوازم خانگی در برخی از خانوارها هزار و 500 دستگاه یخچال، 1500 بخاری و 1500 تخته فرش 9 متری تهیه کرده ایم. این وسیله.” خانه در این منطقه شروع می شود.

وی افزود: 2000 بسته معیشتی در اختیار خانواده های بی بضاعت این منطقه قرار گرفت.

در نهایت فتاح خاطرنشان کرد: با توجه به بازدید امروز و گزارش از آسیب های عشایری در منطقه، بنیاد مستضعفان با مشارکت سپاه پاسداران اعتباری برای تکمیل 600 قفس آسیب دیده عشایر ایندیکا اختصاص داد. با همکاری بنیاد مسکن جاده 8 از «چلو» به روستای سرشت ساخته می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا