اقتصادی

جزییات برنامه سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به خوزستان

گزارشگر یک/ خوزستان اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برای بررسی موضوعات مختلف از جمله بیمه بیکاری کارگران، بازنشستگان و مستضعفان شهرستان آباز و بازدید از مراکز صنعتی و شهرستان های استان به خوزستان سفر کردند.

ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، پس از ورود امروز (23 دی ماه) به اهواز، از سفرهای زیر توسط اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به خوزستان خبر داد. معاون استاندار و استاندار خوزستان رسیدگی می کنند.

به گزارش گزارشگر یک، وی افزود: موضوعات مرتبط با کار و آسیب های اجتماعی را بررسی خواهد کرد. از فردا یک تیم دولتی متشکل از رییس تامین اجتماعی، رییس سازمان بازنشستگی کشوری، معاون وزیر اشتغال و کار و سایر افراد دخیل در این سفر خواهیم داشت. دیدار با استاندار خوزستان

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با حضور مسئولان محلی کوجستان، مسئولان تهران و نمایندگان کمیسیون اجتماعی این مصوبه قطعی می شود و این مصوبه تضمین می شود. دنبال کرد.”

سید کریم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر آباز در این خصوص گفت: رئیس شورای اجتماعی مؤتلفه اسلامی و اعضای این کمیته به مدت سه روز در استان خجستان گشت و گذار کردند. اعضای کمیته در این سفر از شهرها، مراکز صنعتی و مراکز حاشیه نشین آبادان، اهواز، خرمشهر و شوش بازدید خواهند کرد.

به گزارش گزارشگر یک، وی افزود: این بازدید در خصوص مسائل و آسیب های اجتماعی، صنعت و بنگاه های مورد توجه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

نماینده مردم اهواز از شورای اسلامی گفت: این سفر با مساعدت و حضور، بازدیدها و تحقیقات اتاق بازرگانی اهواز و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام شد. در خصوص مسائل استانی به‌ویژه اجتماعی، در کمیته‌های اجتماعی و جلسات مشورتی اسلامی با حضور استاندار خوزستان و مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اقدامات پیگیری را جمع‌بندی و تصویب می‌کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا