اجتماع

جزییات همکاری مشترک متروی تهران و اسنپ

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: این شرکت در نظر دارد در پاسخ به تاکید شهردار مبنی بر هوشمندسازی و مدیریت هوشمند شهر در تور تلفیقی مترو-اسنپ با شرکت دانش تاکسی های اینترنتی اسنپ همکاری کند. صرفه جویی در زمان و هزینه برای مسافران. ، رهایی

به گزارش گزارشگر یک، طبق اعلام معاونت ارتباطات و امور بین الملل متصدیان مترو تهران و حومه، مهدی شایسته اصل در حاشیه نشست مشترک متصدیان متروی تهران و اولین تاکسی اینترنتی ایران (اسنپ) گفت: هدف هم افزایی بین آنها: پیگیری توسعه خدمات مشترک با شرکت های ذیصلاح و دانش هوشمندسازی و مدیریت هوشمند شهرها به سرپرستی شهردار تهران دکتر زاکانی در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه. – زیرساخت های تجاری برای بهبود خدمات خود به شهروندان.

وی افزود: این جلسه برای جلسه اولیه با حضور نمایندگان تیم فنی اسنپ و بهره بردار مترو برگزار شد و نقاط مشترک خوبی حاصل شد. حتی شهرداری‌های پیچیده و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز به‌عنوان اجزای غیرمرتبط فعالیت می‌کنند و در واقع خود مجموعه باید بتواند این تعاملات را برقرار کند، اما در واقع مردم در این فرآیند آسیب می‌بینند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: اگر خود مجموعه بتواند تعامل داشته باشد، نه تنها از نظر اقتصادی و در جهت ارتقای برند سودآوری می کند، بلکه باعث ایجاد همکاری بین شرکت های حمل و نقل کشور می شود. جابجایی شهروندان در سطح شهر در صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان بسیار موثر است. اما متاسفانه بحث های حقوقی ضعیف و بحث های تعاملی مانع از شکل گیری این تعاملات شده که هم مردم و هم شبکه حمل و نقل را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود: شرکت تاکسی اینترنتی هلدینگ اسنپ یک ضریب چند برابری است که به صورت زنجیره ای در سراسر کشور به ساکنان شهر خدمات ارائه می کند که این امر خوبی است.

وی گفت: در جلسه ای که با اسنپ داشتم، قابلیت تعامل بسیار خوب است، سابقه تعامل نرم افزاری بین دو شبکه حمل و نقل در دنیا، شبکه مترو و تاکسی اینترنتی وجود دارد. با کاهش هزینه سفر و کاهش زمان سفر، با یکدیگر در تعامل بودند تا خدمات خوبی به مسافران ارائه دهند.

شایسته تاکید کرد: بیشترین حمل و نقل در تهران از طریق اینترنت و شبکه حمل و نقل زیرزمینی (مترو) است. زمان سفر، تهیه قراردادهای همکاری مشترک و تایید و امضای طرفین. البته به پروتکل ها و رویه های مد نظر دستگاه های دیگر پایبند است، اما اساساً باید چارچوبی را که به عنوان عایق ذهنی تعیین کرده ایم حذف کنیم و بتوانیم خدمات بهتری به شهرها و شهروندان ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از ایستگاه های مترو به عنوان پایلوت تعیین می شود، تصریح کرد: و از آنجا با مترو به سفر خود ادامه می دهید و در پایان سفر با مترو مجددا از شبکه حمل و نقل اسنپ برای ادامه سفر و رسیدن به مقصد استفاده می کنید. این اتفاق با نرم افزار می افتد، بنابراین بسیار گران است. – از نظر مدیریت زمان و مدیریت هزینه هم برای شهروندان و هم برای مسافران موثر است.

محمد خلج قاسم آبادی، مدیرعامل شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در خصوص این تفاهم نامه اظهار داشت: در جلسه امروز موضوعات لازم برای همکاری شرکت بهره برداری مترو تهران و شرکت اسنپ بررسی و برنامه ریزی می شود و امیدواریم این همکاری ها در سایر شهرها نیز تاثیرگذار باشد.

او اضافه کرد. شرکت اسنپ در سال 1393 تاسیس شد، نام تجاری آن در سال 1394 تغییر یافت و با نام اسنپ در کشور اعلام حضور کرد. وقتی امروز در خدمت شما هستیم، تاکسی اینترنتی اسنپ روزانه بیش از 3 میلیون و بیش از 300 سفر از جمله اسنپ و اسنپ باکس دارد. امروز، اسنپ تقریباً 3.7 میلیون کاربر راننده را ثبت کرده است که این شرکت کار می کند. با فعالیت در 230 شهر، مفتخریم که بستری را فراهم کنیم که از خروج نخبگان از کشور جلوگیری کرده و بستری برای فعالیت شهروندان ایجاد کند.

وی ادامه داد: این شرکت بر اساس حجم ترافیک روزانه رتبه 5 و 1 خاورمیانه را دارد و اسنپ را به دلیل ارتقای دانش حرفه ای و جذب سرمایه گذار در درجه اول به عنوان یک مدرسه کسب و کار می بینم. بعد دانشگاه.”

مدیرعامل تاکسی اینترنتی اسنپ گفت: اتفاقی که امروز افتاد این است که اسنپ می تواند محصول جدیدی ایجاد کند تا مسافران بتوانند بخشی از زندگی روزمره خود را با مترو جابه جا کنند. این امر زمان و هزینه های سفر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و به ویژه در جاده های شلوغ شهری و تنگناها مفید است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا