عمومی

جهان سوم، نوید محمدزاده و واقعیت قربانی شده

البته بازیگران به طور کلی از این شبکه اجتماعی بهره می گیرند و گاهی تحمل عواقب منفی طبیعی است. علاوه بر این واقعیت که این شبکه خاصیت از بین بردن فاصله بین انسانها را دارد ، زمینی بودن ستاره ها نیز بخشی از عملکرد آن است. شبکه های اجتماعی عناصری هستند که حقایق را آشکار می کنند که گاه در جامعه فراموش می شوند یا بازتاب نمی شوند.

در مصاحبه ای از نوید محمدزاده ، یک نکته هوشمندانه و هوشمندانه وجود داشت که فاجعه جامعه ما محدود به امروز و دیروز نیست. این یک مشکل عمیق در جامعه است که با انواع محدودیت ها و معایب روبرو است و طبیعی است که افراد ، فیلمسازان ، بازیگران یا منتقدین تحت تأثیر این شرایط و فضاها قرار بگیرند تا جایی که نباید با واقعیت قضاوت کنند. تفسیر کنید و آن را متفاوت تعریف کنید. به همین دلیل ، در یک برنامه ویژه ، بسیاری از منتقدین می توانند کنار هم بنشینند ، خطی را در یک سری از کیفیت های مختلف با شبکه های مختلف سینمای خانگی ترسیم کنند ، کارهای تمیز انجام دهند و ناجوانمردانه به نظارت این پروژه حمله کنند. این کمی باورنکردنی است که منتقدان کم طعم و کیفیت پایین نمی دانند که “همه مسئولیت” بهتر از “خواب کودک” است. با این حال ، جنسیت کارگردان و تهیه کننده “Baby Zade” با “همه گناه” متفاوت است. آیا هر بیننده ای از این نکات متامادی آگاهی دارد و آیا می توانند حقیقت را کشف کنند؟

جهان سوم جایی است که متخصصان می توانند مخاطبان را گمراه کنند ، اطلاعات را نادرست نشان دهند و واقعیت را تحریف کنند. به همین دلیل ، می توانید از بازیگرانی که چندین بار جوایز داخلی و خارج از کشور را به دست آورده اند ، به عنوان یکی از بهترین بازیگران تئاترها و فیلم ها (حداقل برای 10 سال گذشته یا نه) انتقاد کنید. چرا او تبلیغ کرد؟ او ممکن است تیزر SenH را دوست نداشته باشد ، اما اشتباه است که سعی کنید حضور محمدزاده در تبلیغات را انکار کنیم به جز اینکه دخالت در اطلاعات شخصی افراد است (موضوعی که برای بیشتر افراد مهم نیست). تبلیغات با افراد مشهور در ارتباط است و اغلب ستارگان وسیله ای برای جذاب تر کردن تبلیغات هستند. بدین ترتیب حضور جمشید مشایخی در حوزه تبلیغات باعث کاهش موقعیت تاریخی وی در فیلم ایرانی نشد و حضور محمدرضا گلزار ، نوید محمدزاده ، مهدی مهدویکیا یا سایر ستارگان زشت و نفرت انگیز تلقی نشد. بیشتر ما هنگام ترسیدن از زندگی ، احساس آرامش داریم. کوچک و ناچیز است. ستارگان خارجی فیلم ، موسیقی و ورزشی دارای خطا ، خطا و اشتباه هستند. فراز و نشیب هایی در حرفه شما وجود دارد و همه فیلم ها ، سریال ها یا آهنگ های موجود در سراسر آب لزوما پرفروش نیستند. اما دنیای سوم جایی است که مردم در برابر آنچه که مال آنها نیست ، ایستاده اند و از نقطه نظر ضعیف با آن سر و کار دارند.

اگر نوید محمدزاده یا اصغر فرهادی در ترکیه ، هند ، مصر یا لبنان زندگی می کردند ، تماشای فیلم افتخارآمیز خواهد بود. ما با افتخار می توانیم چنین سینمایی را کشف کنیم. و دیدن آنها در روابط عمومی شرم آور و شرم آور است.

من به یاد نمی آورم که بهترین شاه ایرانی حب جوزینی چگونه بهترین فیلم ایرانی را در ماه فوریه به مسعود کیمیایی حمله کرد. جهان سوم مکانی است که ستارگان محبوب و اخلاق به جشنواره های قدیمی فیلم حمله می کنند. صاحب فیلم با بزرگان کدام کشور را انجام می دهد؟ ما به شهاب حسینی احتیاج نداریم که شیمیایی را تحسین یا مجذوب خود کنیم. دیدن حقیقت و شناخت حقیقت کافی است.

در روزهای منتهی به سخنرانی نوید محمدزاده در رسانه های اجتماعی ، یکی از قدیمی ترین دوبله ها با سوابق به یاد ماندنی ، از توضیحات فیلم پرده پرده در “Svina” انتقاد کرد و معتقد بود که این امر به کوری ها کمک نمی کند. Svina یک موسسه خصوصی است که به افراد نابینا امکان تماشای فیلم می دهد. اگر این اتفاق در سایر کشورها افتاده بود ، ممکن است تأثیرات متفاوتی داشته باشد و ممکن است چنین افراد خلاق وجود داشته باشند. اما اولین واکنش برخی از ما در اینجا انتقاد ، نادیده گرفتن یا حذف است.

ما زخم های خود را با توهین یا محرومیت دیگران بهبود می دهیم. زیرا اکثر ما مطمئن نیستیم که کجا باید باشیم. ما مورد آزار و تحقیر قرار می گیریم و نمی توانیم از زیبایی ، بیان و موفقیت لذت ببریم.

نوید محمدزاده درست می گوید وقتی می گوییم در جهان سوم زندگی می کنیم.

5757

دکمه بازگشت به بالا