عمومی

جویای حال هم باشیم – گزارشگر یک

امیدوارم لحظه های خوب در ذهن انسان باقی نماند. آن خاطره حسرت تلخی برای ما به همراه دارد. خانه مادربزرگ و مادربزرگم را با فضایی به یاد می آورم که برای همه آشنا است. لبخند دوست داشتنی پشت چین و چروک صورت تأثیر عمیقی بر قلب ما گذاشت.

به گزارش گزارشگر یک ، روزنامه “جوان” “یک دوره شلوغ و پاک بر اساس اندوه و اندوه” را اضافه کرد. همه خاله ها و خاله ها با فرزندانشان جمع شدند و بهترین زمان را با پدربزرگ و مادربزرگشان گذراندند. این مهمانی به هر بهانه ای برگزار شده و پر از شادی و صمیمیت بود. با یادآوری آن زمان ، چیزی به نام غم وجود نداشت و احساس می کنم غم و اندوه کلمه جدیدی است که اکنون بر ما مسلط شده است. سپس با تمام درگیری های ذهنی با بچه ها دور استخر دویدیم. آیا می توان همه کارها را یک باره انجام داد؟ هر بازدید و هر بازدید ، هر عشقی ، اینگونه معنی زندگی را درک می کنم.

اما اکنون امکانات بسیار بهتر شده است ، اما ما یکدیگر را نمی شناسیم. مادربزرگ من از همه ما غمگین تر است ، یا هر لحظه یک فنجان باریک با پایه گل رز تهیه می کند و چندین بار چای معطر می ریزد ، اما کسی نیست که تنها بماند ، بنابراین روح خانه پدربزرگ و مادربزرگم را پر احساس می کنم. خلوص گذشته وجود ندارد. سفر به دلیل گسترش تاج ناگزیر محدود شده است ، اما گاهی اوقات می توانید از یکدیگر سوال کنید.

امروز می بینیم که خواهران و برادران ما سالهاست که به دلیل مسائل پیش پا افتاده با یکدیگر صحبت نمی کنند و کینه ای دارند که به نظر دشمنان یکدیگر می رسد. به نظر می رسد سبک زندگی بی روح و آرام غربی جامعه ما را تحت الشعاع خود قرار داده است و جامعه اسلامی – ایرانی ما دارای فرهنگ غنی و استواری است که با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست.

دین اسلام به مسئله رحمت اهمیت زیادی داده است ، و مسلمانان را بارها به این فضیلت اخلاقی دعوت کرده و بسیاری از تأثیرات انجام این کار و تأثیرات منفی بر ترک کنندگان آن را ذکر کرده است. اهمیت این مطلب به حدی بود که علامه مجلسی در کتاب شریف خود بحارالانوار 110 حدیث در مورد صلح در رحم نقل کرده و همه ابعاد و زوایا را بررسی کرده است. صلح در رحم امرار معاش می کند و فقر را ریشه کن می کند.

زندگی ادامه دارد. این باعث اخلاق پسندیده می شود و این تنها بخشی از کارهای دنیوی برای صلح در رحم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا