اقتصادی

حسین زهی: وزیر راه و شهرسازی دارای نگاه برنامه‌محور باشد

نایب رئیس کمیته شهروندان شورای اسلامی تأکید کرد: امروزه بیش از 40-45٪ از جمعیت هر شهر مستأجر هستند و اقدام برای تأمین مسکن گروه های مختلف مانند جوانان و کارگران یکی از موضوعات اساسی است. اولویت هایی که توسط وزارت راه و شهرسازی پیگیری می شود. .

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با گزارشگر یک ، اولویت هایی را عنوان کرد که اداره راه و شهرسازی دولت سیزدهم باید دنبال کند. او گفت: یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم ساماندهی بازار مسکن بود. با توجه به عدم علاقه به مسکن در دولت فعلی ، یکی از مهمترین اولویت های وزارت راه و شهرسازی باید ساماندهی بازار مسکن و تأمین مسکن افراد جامعه باشد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا ، كنگره قانون تولید جهش و تأمین منازل را تصویب كرده است ، نمونه مهمی از ساماندهی این بازار را می توان در این قانون مشاهده كرد و وزارت راه و شهرسازی ، در این قانون: باید گرفته شود بازار مسکن را ساماندهی کنید. . امروزه بیش از 40-45٪ از جمعیت هر شهر مستأجر هستند و اقدام برای تأمین مسکن گروه های مختلف از جمله جوانان و کارگران از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی است.

نماینده مردم خاش در جلسه شورای اسلامی گفت: اولویت دیگر این وزارتخانه توجه به توسعه راه های محلی و ساماندهی راه های روستایی و توجه به وسایل نقلیه حمل و نقل است. به نظر من ، با توجه به اهمیت موارد ذکر شده ، مدیریت اداره امور عمومی این اداره در دولت استانی باید بررسی شود و مدیر مسکن هر استان به عنوان مدیر کل و بخش های راه و ترافیک منصوب شود. باید به عنوان مدیر کل منصوب شود. .

وی همچنین تأکید کرد: وزرای معرفی شده به پارلمان باید تخصص لازم را برای دیدن جاده ها و خانه ها داشته باشند. شما باید برای هر دو منطقه برنامه ریزی کنید و طبق برنامه عمل کنید. تمرکز نباید فقط بر روی یک حوزه باشد. در غیر این صورت ، عملکرد وزارت خراب خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا