بین الملل

حضور تعدادی از دانشجویان ایرانی مقابل سفارت آذربایجان در تهران به نشانه همدردی

به گزارش خبرگزاري فارس ، دانشجويان ايراني زيادي در مقابل سفارت جمهوري آذربايجان در تهران در چهلمين روز شهيدان طوز كه در مرز امروز (دوشنبه) به شهادت رسيده اند در مرز با ارمنستان حضور دارند.

شرکت کنندگان شاخه های گل را به عنوان نشان همدردی مردم و دولت آذربایجان اهدا کردند.
در این جلسه دانشجویی بیانیه ای از وضعیت والای این شهید قرائت کرد و بار دیگر تأکید شد که قره باغ کوهستان متعلق به جهان اسلام و جمهوری آذربایجان است.

در این بیانیه ، شرکت کنندگان ابراز آمادگی کردند تا از طرف ملت بزرگ ایران از مسلمانان و علاقه مندان در آذربایجان حمایت کنند.

در این بیانیه آمده است: “اکنون 40 روز از شهادت جمعی بالاترین نیروهای ارتش دوستانه و برادرانه جمهوری آذربایجان در درگیری در منطقه توز می گذرد. ​​ما را به شهدای بزرگ رائه هاک ، در جهان اسلام و در آذربایجان ادای احترام می کنیم. مجدداً با تأکید بر وابستگی قره باغ به جمهوری و بار دیگر با تأکید بر اینکه او حاضر است نماینده ملت بزرگ ایران باشد ، فکر کردم باید در سفارت این کشور در تهران حضور پیدا کند. با اعلام مردم ، ما اطمینان داریم كه قدس شریف و قره باغ به زانو در امت اسلامی باز خواهند گشت زیرا همه اشغالگران سرزمین اسلامی با شکست روبرو می شوند و برای خدای متعال دعا می كنیم كه بار دیگر سطح شهدای جمهوری اخیر آذربایجان را بالا ببرد و بار دیگر آذربایجانی شود. من از مردم ، به ویژه خانواده های این شهدای سربلند ، صبر و شکیبایی می خواهم.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا