ورزشی

حضور تنیس روی میز ایران در ۶ رویداد مصوب تا ۳ ماه آینده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فدراسیون جهانی تنیس روی میز که مجبور شد بسیاری از برنامه های مصوب سال گذشته به دلیل ویروس کرونا و بسیاری از فدراسیون های بین المللی را لغو و جابجا کند ، امسال رویدادهای زیادی را رزرو کرده است. به

البته اکثر این برنامه های تأیید شده پس از المپیک برنامه ریزی شده بود ، بنابراین تنیس روی میز می تواند پس از این رویدادها پیشرفت کند. میزبانی مسابقات بین المللی محور همه این رویدادها است ، بنابراین طی سه ماه آینده ، نه مسابقه در سطوح مختلف جهانی با تأیید فدراسیون جهانی برگزار می شود.

طبق تقویم جهانی و زمان و شرایط مسابقات در این زمینه ، فدراسیون تنیس روی میز کره تا کنون شرکت در 5 مسابقه از جمله مسابقات تأیید عمومی را تأیید کرده است. این مسابقات از 20 مرداد تا 2 شهریور ادامه دارد و امیرحسین هدایی تنها نماینده ایران خواهد بود. او همچنین در چند روز گذشته در مسابقات Contander مجارستان شرکت کرده است.

مسابقه محتوای جوانان اسلوونی یکی دیگر از رویدادهایی است که نماینده ایران در آن شرکت می کند. این مسابقات از 30 آگوست تا 3 سپتامبر برگزار می شود. آریا امیری ، میلاد عابدینیان و سید محمد موسوری به راهنمایی امیر بخشی در این مراسم حضور خواهند داشت.

بازیکنان تنیس روی میز که به اسلوونی اعزام شده اند پس از پایان کار در مسابقات بین المللی برای شرکت در رویدادهای مشابه به میزبانی کرواسی به کرواسی سفر می کنند.

نوید شمس یکی از بازیکنان تنیس روی میز است که با حمایت فدراسیون تونس در مسابقات قهرمانی جوانان تونس شرکت می کند. این مسابقات از 22 تا 28 سپتامبر برگزار می شود.

علاوه بر این رویدادهای بین المللی ، فدراسیون تنیس روی میز نیز قصد دارد در جام جهانی شرکت کند. این مسابقات از 1 تا 8 دسامبر در ایالات متحده برگزار می شود. نوشاد و نیما عالمیان به همراه امیرحسین هدایی نماینده ایران در این رقابت ها هستند. برادران جهان در بخش دو نفره این مسابقات شرکت می کنند و هدایی و نوشاد عالمیان میزبان مسابقات انفرادی هستند.

این در حالی است که مسابقات قهرمانی آسیا و شرکت در این مسابقات نیز در برنامه فدراسیون قرار دارد. مسابقات قهرمانی آسیا از 17 تا 20 سپتامبر در قطر برگزار می شود و تیم ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران به صورت گروهی 5 نفره در این مسابقات شرکت می کند.

بر این اساس ، فدراسیون تنیس روی میز قصد دارد طی سه ماه آینده در شش رقابت آسیایی و جهانی شرکت کند. در همین حال ، سایر مسابقات طبق برنامه فدراسیون جهانی برگزار می شود که هنوز در مورد اعزام نمایندگان ایران به مرحله نهایی نرسیده است ، مانند مسابقات ستاره پرتغالی جوانان مدعی (27 تا 31 سپتامبر) و مسابقه مدعی. جوانان صربستان (5 تا 11 اکتبر) ، مسابقه محتوای جوانان عمان (18 تا 24 اکتبر) و رقابت ستاره رقابت جوانان لهستانی (27 اکتبر-1 نوامبر).

دکمه بازگشت به بالا