اقتصادی

حمایت ارزی ۵ میلیون یورویی پارک فاوا از شرکت‌های فناور حوزه ICT

معاون توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات بازار بازار از حمایت ارزی شرکت های مستقر در این پارک خبر داد و گفت: پروژه این شرکت واقع در این پارک است.

دکتر احسان چیت ساز در مصاحبه با گزارشگر یکوی گفت: “یکی از چالش های پیش روی شرکت های فناوری در زمینه فناوری اطلاعات ، افزایش سرمایه است.”

وی گفت: “یکی از این خدمات گشایش وام است” و افزود که این منابع مالی به شرکتی با عنوان خدمات ارائه می شود. شرکت ها می توانند تنها 400 میلیون توت با نرخ سود 14 درصد در 48 ساعت از تاریخ دریافت درخواست دریافت تسهیلات دریافت کنند.

چیت ساز ، شرکت فناوری مستقر در پارک که به این شرکت کمک هزینه خوشه ای می دهد را از دیگر حمایت های این پارک دانست و خاطرنشان کرد: این تسهیلات به مبلغ 250 میلیون تومان برای هر پروژه خوشه بندی در نظر گرفته شد.

معاون توسعه بازار فناوری فناوری اطلاعات و ارتباطات از اعطای کمک های توسعه فناوری به بنگاه های اقتصادی خبر داد و یادآور شد که این امکانات توسط شرکت های ICT و Todd Network (شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال) و پارک فناوری ICT برای توسعه فناوری بنگاه ها ارائه می شود. ممکن است واجد شرایط دریافت این یارانه باشید.

به گفته وی ، تاد شبکه ای از پارک های علم و فناوری دارای مجوز ملی ، مراکز رشد و شتاب دهنده ها است که با پارک های ICT همکاری می کنند تا سطح فعالیت خود را در زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اقتصاد دیجیتال ارتقا دهند. این شبکه در راس اهداف و مأموریت خود ، این هدف مهم را با اجرای برنامه های گسترده شبکه ای و پشتیبانی تبلیغاتی ، ایجاد هم افزایی و توانمندسازی زنجیره ها در بین اعضای خود در سراسر کشور دنبال می کند.

وی گفت: “تسهیلات زیادی نیز به صورت” یارانه ریالی و ارز خارجی “در اختیار شرکت قرار می گیرد و شرکت می تواند از منابع حداکثر 10 میلیارد ریالی برای پروژه ها بهره مند شود. یارانه ها. حداکثر 5 میلیون یورو برای منابع ارزی پروژه های این شرکت واقع در پارک پرداخت می شود.

پروفسور لی از دانشگاه تهران اشاره کرد: سازمان رادیو و تلویزیون.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا