استان ها

حمایت و پشتیبانی از کارفرمایان منجر به ایجاد اشتغال پایدار در لرستان می‌شود

گزارشگر یک/لرستان مدیرکل تعاون و کار اجتماعی اجتماعی لرستان گفت: حمایت و پشتیبانی دولت و مسئولین از کارفرمایان و واحدهای اقتصادی باعث ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در استان می‌شود.

علی جهانی در نشست صمیمی با کارفرمایان شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان این که ستون فقرات اقتصاد مقاومتی تولید ملی و استفاده از کالای داخلی می‌شود، اظهار کرد: باید برای ایجاد و توسعه سرمایه‌گذاری و رونق تولید همت جمعی داشته باشیم و در این راستا تمام نهادها حمایتی، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در همه بخش‌ها به مقوله‌های مهم و توسعه‌دهنده کمک و حمایه.

وی به تحریم‌های ظالمانه دشمنان بر کشور اشاره کرد و گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای اقتصادی باید پای کار باشند که چرا اگر دستگاه‌ها در کنار هم باشند و هریک به اندازه‌گیری اختیارات قانونی خود را به تولید و بنگاه‌های اقتصادی کمک کنند. مشکلاتشان می‌شود.

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از مشوق‌ها و حمایت‌هایی استفاده می‌کند که دولت برای واحدهای اقتصادی در نظر گرفته می‌شود از آنها حمایت می‌کند، بیان می‌کند: حمایت‌هایی که به استان انجام می‌شود از جمله اعتبارات ثبت ۱۸، مشوق‌های بیمه‌ای، یارانه دستمزد و سایرین. ناب که ی ز از شک ز ز ز ئئرک وان وان ران دا خاخ ار یاح قای قای قار ق و هار واهی.

جهانی با تاکید بر اجرای قوانین درست کار و امنیت امنیت و ما باید توجه به کارفرمایان باشد. حمایت در بحث پرداخت حقوق و نباید کوتاه شود.

وی به دعاوی کارگر و کافرما در مراجع حل اختلاف اشاره و مشخص کرد :مراجع حل اختلاف و نمایندگانی که به دادخواست‌های کارگر و کارفرما رسیدگی می‌کنند باید ضمن حفظ شأن و کرامت طرفین، این اختلافات را به صورت سازشی حل و فصل کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا