اقتصادی

حمایت پست گیلان از فروش مجازی صنایع دستی

گزارشگر یک/گیلان مدیرکل پست گیلان گفت: پست استان آمادگی دارد نسبت به ایجاد پنل های فروش مجازی و ارائه فضاهای نمایشگاهی برای توسعه شبکه فروش مجازی تولیدات و محصولات صنایع دستی استان اقدام کند.

محمدحسین هوشنگی امروز، ۱۰ دی ماه در دیدار با فعالان و هنرمندان صنایع دستی شهرستان خمام، هدف از برگزاری این جلسه را بررسی نیازمندی‌های فعالان حوزه صنایع دستی و ایجاد کانال های فروش و توزیع با استفاده از ظرفیت شبکه پستی دانست و اظهار کرد: پست بستری است که می‌تواند به عنوان یک شبکه لجستیک گسترده در کنار ظرفیت‌های بالفعل فعالان حوزه صنایع دستی قرار گرفته و ابزاری در جهت ایجاد بازارهای جدید و توسعه بازارهای الکترونیک برای هنرمندان صنایع دستی استان باشد.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر پست خمام به عنوان نخستین دفتر پست حصیر کشور، تصریح کرد: فعالان حوزه صنایع دستی به ویژه تولیدکنندگان حصیر به منظور بهره گیری از این ظرفیت ایجاد شده مشارکت داشته باشند.

مدیرکل پست گیلان ادامه داد: پست استان آمادگی دارد با مشارکت بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تجارت الکترونیک نسبت به ایجاد پنل های فروش مجازی و ارائه فضاهای نمایشگاهی برای توسعه شبکه فروش مجازی تولیدات و محصولات صنایع دستی استان اقدام کند.

هوشنگی در ادامه حذف واسطه گری و دسترسی آسان مصرف کنندگان واقعی به تولیدات صنایع دستی مردم استان را از دیگر اهداف پست گیلان برای توسعه بازارهای الکترونیک صنایع دستی برشمرد و گفت: به دنبال ایجاد زنجیره فروش و توزیع در راستای حمایت از مشاغل خانگی و تولیدات بومی استان هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا