ورزشی

حمیدی: کشتی کارگران ۱۰ ماه است که فعالیتی ندارد

رئیس انجمن ملی کشتی های کارگری اعلام کرد که فعالیت کشتی کارگران را به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال جاری متوقف کرده است.

حسن حمیدی در مصاحبه با گزارشگر یک ، در مورد برنامه کشتی گیر کارگری کشور گفت: طبق ستاد ملی ضد کرونا اداره ورزش ، همه برنامه ها از جمله اردوها و مسابقات به حالت تعلیق درآمد.

وی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را یکی از برنامه های پیش بینی شده توسط این انجمن دانست و گفت: “سعی کردم یک مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنم تا استعداد را بدست آورم و کشتی گیران برجسته کشور را شناسایی کنم اما متأسفانه هیچ شرایطی برای میزبانی این رویداد ورزشی فراهم نشد.” گفت

حمیدی در مورد احتمال میزبانی لیگ برتر کشتی واکر گفت: کشتی یکی از رشته های پرطرفدار است و فکر نمی کنم مجوز برگزاری مسابقات کشتی واکر از سوی ستاد ملی اداره مبارزه با تاج کرونا اداره ورزش صادر شود. در هر صورت اگر شرایط به همین منوال باشد هیچ برنامه ای برگزار نمی شود.
در مورد این سوال که “تاج چقدر به خط کارگران آسیب رسانده است” ، نماینده ملی کارگران “انجمن کشتی” چطور؟ وی گفت: “تاج باعث كاهش فعالیتهای ورزشی از جمله ورزش كارگری شده و این فعالیتها را متوقف كرده است. از طرف دیگر اگر برگزاری مسابقات ملی و بین المللی امكان پذیر نباشد ، برنامه فعلی چاره ای جز توقف و انتظار برای ارائه آن ندارد.” در آینده به یک شرایط مطلوب تبدیل شوید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا