عمومی

خاطرات روزهای کورونا ، سخنان آقای حریریچی و داستان مرد غرق شده و نجات نهنگ



دوشنبه ، 15 آوریل 1999:

آیا تاکنون تصویری از پرستارانی که با ماسک چهره به چهره خرد شده بودند ، دیده اید؟ هر جا که بخواهند تصویری از یک فرشته را بکشند ، باید آن را به این شکل ترسیم کنند. این یک نمایش واقعی و بی نظیر از افسانه ها است.

خدا این آقای حریرچی را نجات دهد. وی گفت كه كروناویروس واكسن را پیدا نمی كند. شخصی چیزی را در اقیانوس دید. او فکر کرد ، مرد. او رفت تا او را نجات دهد. کشور شاهد غرق شدن بوده است. گفتند: “بیا.” گفت نهنگ. من آن را رها نکردم ، بگذار من الان قربانی تو خواهم شد ما صلح آمیز هستیم او تسلیم نخواهد شد. چیست؟

در حین حمله موشکی تهران ، در عید سعید فطر از امام خمینی (ره) بازدید کردیم. من مدیر رادیو ایران هستم. پس از این مراسم ، خانه آقای صدوقی در نزدیکی حسینیه بود. ما برای تأسیس مجلس روحانیت رفتیم. صدای دو موشک به گوش رسید. آقای خاتمی وزیر است. زنگ زد. مواد شیمیایی از فیلم ها ریخت. چقدر آنها فیلم را سخت کردند. اما آنها این کار را کردند.

جالب است که فیلمهای قدیمی ایرانی را در این تاج تماشا کنید.
در حین محاصره برخی افراد ناشنوا و گنگ سالن نامگذاری کردند. اتاق را خانه می نامند. دختر خانم ساعت 1:30 صبح از سالن وارد شد و به سمت اتاق رفت. آنها معمولاً برای یک ساعت مخلوط می شوند. آیا دوباره آن را دیده اید؟

در کنفرانس اسلامی در تهران ، دیدار بعدی قطر و سوریه برگزار شد. امیر قطر بسیار ناراحت بود. من و آقای خوارجی سه بار به سراغ او و مرحوم حافظ اسد رفتیم. وی سرانجام رئیس جمهور قطر شد. اندکی پس از آن ، 11 سپتامبر اتفاق افتاد و همه کارها ، سخت کوشی ها ، اسلام هراسی و غیره. در وسط سفر ، امیر بزرگ قطر را دیدم. وی گفت: “ای کاش زبان من آن روز قطع شد و اصرار نداشتم که رئیس کنفرانس اسلامی شوم.”

با این سابقه فاجعه در دوره روحانی ، فکر می کنم زبان او یکسان باشد.

من کارهای عجیبی را در این سریال انجام داده ام. کلاسیک ، جین طنز ، ترسناک با فیلمنامه پیچیده. این برای کورونا بسیار عالی است.

این پایان ماه شعبان است. در دعاهای شعبانی می خوانیم: خدایا ، من با زندگی خودم در مقابل تو ایستاده ام. من جز تو کسی ندارم وضعیت امروز بشریت است.
آب و هوا باران و بهار امسال دو نفر نیستند. سه گانه کرد. من و کورونا و آزرائیل. تا فردا

* در کانال شخصی منتشر شده است


تمام مقالات سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، به همین دلیل مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و وب سایت گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا