اقتصادی

خاندوزی: سرخابی‌ها به مالکان حقیقی‌شان سپرده شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: انتخاب مالکیت باشگاه ها ابزاری برای اصلاح ساختار در فوتبال کشورمان در جهت بهرهوری، شفافیت و حرفهای شدن است.

به گزارش گزارشگر یک، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در جشن جشن سرخابی ها اظهار کرد: پیش از این که مسئولیت بگیریم، همیشه در مورد خصوصیات حرف میزدیم که برای ما این دو سرمایه ملی را به دامن مالکان واقعیشان برمیگردانیم. برای محدودیت هایی که برای این بهترین باشگاه ها مورد نیاز است، هستیم و امیدوارم دو باشگاه به شکل برود.

وی افزود: مالکیت باشگاه‌ها ابزاری برای اصلاح ساختار فوتبال هوف شورمی در وی افزود: مالکیت باشگاه‌ها ابزاری هدف این‌هاست و این راه را طی می‌کنیم تا ۵ سال آتی مدیریت مدیریت این دو باشگا. این طرح آن‌جا به هدف غایی‌اش می‌رسد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی مشخصان کرد: برای این که ممکن است خروجی وجود داشته باشد که ممکن است خروجی و برونداد اقتصادی ورزش باشد، با این خصوصی سازی موافقیم و موافقیم و در راه ابتدایی هستیم. امیدواریم این خواست بزرگ پس از 15 اسفند هم با مدیریت آقای سجادی تداوم می گیرد و اولین بار شکل می گیرد تا ر شکل بگیرد تا رخ ندهد. با یک پروسه چند ساله وجود دارد و باید پس از این دوران با یو دوران شدوران وارد شود مستلزم این هستیم که این قدم مبارک ادامه دارد و می تواند به ثمر نشستن این میوه شیرین باش.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا