فرهنگی

خبرهایی از یک مسابقه بازی نویسی ، جشنواره تئاتر تهران و مقاومت

پردیس تئاتر تهران از 13 دسامبر طی چهار روز میزبان 25 جشنواره تئاتر تهران است.

به گزارش گزارشگر یک ، به نقل از پردیس تئاتر تهران ، 12 نمایش شناخته شده در تمام مناطق تهران در این جشنواره به صورت آنلاین روی صحنه می روند و داوری می شوند.

بر اساس این گزارش ، فیلمنامه این فیلم به نویسندگی و کارگردانی علی خودسپانی ، آتش نشانبه به نویسندگی و کارگردانی رسول حق شناس ، پرواز C130 به نویسندگی و کارگردانی مهدی پازوکی و آتش دل به عنوان فیلمنامه و کارگردانی آن انجام شده است. نویسندگی و کارگردانی آن را باقر صمدی انجام داده است. عروسی چرمشیر رضا همتی ، بانو گشسب ، به نویسندگی و کارگردانی اردشیر صالح پور و سمیه آباده ، به عمد ، عاشقانه و به طور قاتل فیلمنامه و کارگردانی: ساناز بیان و کیمیا امینی مهدی صفارنژاد و امیرعلی بدلی سیاریحون ، فیلمنامه و کارگردان ، حمید ابراهیمی و با بازی و کارگردانی پژمان کاشفی ، فیلمنامه و کارگردانی ناگهان بزودی ، مهدی صالح یار و محمد احمدی و بهرام چوبینه ، نمایش های جشنواره در این جشنواره به نمایش در می آیند.

بر اساس این گزارش ، داوری نهایی این جشنواره با حضور داورانی همچون شبنم قلی خانی ، مهران امام بخش و محمد امیر یار احمدی در روز چهارشنبه 26 دسامبر برگزار می شود.

به درخواست متقاضیان ، مهلت ارسال آثار “چهارمین مسابقه نمایشنامه نویسی” تا 15 ژانویه تمدید شده است.

“چهارمین مسابقه نمایشنامه نویسی” که با همکاری مركز تئاتر سنتی مراسم هنرهای نمایشی ایران برای گسترش ادبیات نمایشی در زمینه تئاتر ایران برگزار شد ، تا 15 ژانویه در انتظار متقاضیان است.

نمایشنامه های ارسال شده برای شرکت در “چهارمین مسابقه نمایشنامه نویسی” باید براساس ویژگی های شخصیت یکی از آئین های شناخته شده ایرانی و نمایشنامه های سنتی نوشته شده باشد.

علاوه بر این ، آثاری که قبلاً در مسابقه نمایشی رتبه بندی یا اعلام نشده باشند نیز می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به بخش ویژه “چهارمین مسابقه نمایشنامه نویسی” در وب سایت “IranTheater” به آدرس http: // theaters / ir تا تاریخ 6 ژانویه نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.

معرفی داوران در بخش نمایشی جشنواره تئاتر مقاومت

دبیر هفدهمین جشنواره ملی مقاومت درام ، هیئت داوران را به عنوان نمایشنامه نویس معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی هفدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت ، حمید نیلی دبیران جشنواره ، Nas Lola را به قضاوت درری ، نا در بورنی ، مارنگ و حمیدرضا نعیمی به عنوان داوران این نمایش منصوب کرد.
قابل توجه است که 374 نمایشنامه در هفدهمین جشنواره نمایشنامه نویسی جشنواره مقاومت ملی به کارگردانی آشوپ آقا کنی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
هفدهمین تئاتر ملی تئاتر مقاومت به همت تئاتر انقلابی بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن دفاع مقدس و به قلم حمید نیلی ، از 16 دسامبر تا 23 ژانویه به دو روش زنده و آنلاین به صورت زنده برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا