استان ها

خبر خوش معاون دانشگاه آزاد اسلامی به کارکنان/ به‌دنبال تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به قطعی هستیم

وی در جلسه ای با یکی از اعضای هیئت مدیره بخش فردوس گفت:

محمد مهدی فداکار ، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی ، رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی فردوس ، جمعی از اساتید ، دانشجویان و کارمندان آیت الله فردوسی پور در دیدار با خبرنگار خبرگزاری آندا از فردوس ، وی گفت قصد خود را برای دانشگاه بیان کرد.

وی گفت: “برخی از اهداف آنها ایجاد منافع دانشگاه آزاد اسلامی است و با این کار آنها به دنبال منافع خود هستند و ما نباید اراده آنها را تشویق کنیم و در جهت حرکت آنها اقدام کنیم.”

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از قدرت خرید پایین کارمندان خود اطلاع دارند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی افزود: “ما مطمئناً از قدرت خرید پایین کارمندان شهری اطلاع داریم ، اما هر شهری باید به گونه ای برنامه ریزی کند که مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی حل شود.”

پادکار گفت: “مقایسه دانشگاه های آزاد با دولت درست نیست.” اگر دولت به جای افزایش حقوق برای مبارزه با تورم برنامه ریزی صحیحی داشته باشد ، می تواند بر مشکلات موجود در این زمینه غلبه کند. “” در این شرایط ، دانشگاه های دولتی نیز در آینده نزدیک دچار مشکلات مالی خواهند شد. شما روبرو خواهید شد. “

“ما در تلاشیم وضعیت کارمندان قراردادی خود را برای نهایی کردن و بهبود نمودارهای اداری دانشگاه و اصلاح چرخش های حقوق و دستمزد و امکانات مناسب برای اعضای هیئت علمی و کارکنان تغییر دهیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در مورد تعاونی های مسکن دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در این زمینه اقدامی انجام شده است و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی فردوس آنچه معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه به آنها نیاز دارد را بیان کردند. و سند را بفرستید. “

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس نیز در این جلسه یادآور شد: این دانشگاه از امکانات کافی و توانایی های بسیار خوبی برای جذب دانشجویان بیشتر برخوردار است ، اما مسافت تا راه آهن ، هواپیمایی و مراکز شلوغ کشور است. مشکلات شما در حال اتمام است و برای حمایت از سازمان خود به کمک نیاز دارید. پروژه های علمی و پژوهشی وجود دارد که به ما کمک می کند درآمد بیشتری کسب کنیم.

پروژه علمی و پژوهشی در حال اجرا در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس

حمیدرضا غفاری در ساخت ماهواره های فردوس و پروژه های کمکی شرکت می کند ، خوابگاه های دانشجویی می سازد ، مرکز مشاوره بالینی را برای نگهداری و توسعه روانشناسی تا مقطع دکترا تأسیس می کند ، برای دانشجویان در ورودی دانشگاه سلف سرویس می سازد و مزارع نمونه کشاورزی را توسعه می دهد. بودجه توسط یک سازمان مرکزی تخصیص داده می شود.

وی همچنین از ما خواست که با مشکل تغییر وضعیت کارمند و کاهش شهریه دانش آموزان ، به ویژه در مدارس تحصیلات تکمیلی و موارد دیگر ، مقابله کنیم.

سید حسن هاشمی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی ، از واحد فردوس خواستار حل این مشکل شد و گفت: “دانشگاه ، به همراه واحد بیرجند ، بار اصلی این کشور را به دوش می کشد.”

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا