عمومی

خط محتوایی تبلیغ و گفتمان جریان ساز امیدآفرینی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار صبح یکشنبه در گردهمایی روحانی شهرستان بابل ویژه محرم اظهار داشت: در اجرای گفتمان مقام معظم رهبری در تبلیغ و جهاد تبیین باید جبهه‌های عمل کرد. ودر این جبهه به صورت عملیات فراگیر اقدام کنیم.

وی بیان کرد: یکی از مؤلفه‌های تبلیغ فراگیر خطی است و آنچه امروز به ما برای نهادینه شدن فرهنگ و شعار و گفتمان اولویت دار نظام کمک می‌کند، با یک خط سیر پیش رویم و ایجاد جریان امید در جامعه امری مهم است.

وی تصریح کرد: عمل و رفتار و مبلغ و سخن وی در تبلیغ امری مهم است و در ارتباط با مخاطب باید پای کار انقلاب و غم و غصه مردم غصه ما باشد و رفتار مبلغ در جامعه اثرگذار باشد.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به امامت محله یادآور شد: منظور از این امامت و راهبری در فضای مجازی و توجه به همه اقشار است و رسانه را به معنای واقعی در جامعه داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران رفتار مبلغ را برای تأثیر سخن گفت و گفتار دانست و گفت: پخش جریان ساز و گفتمان ساز دارای خطی امیدآفرینی است و باید از ظرفیت هیئت به عنوان محل تبدیل ایمان‌ها به صالح بهره برد.

وی یادآور شد: در مسیر تمدن سازی اسلامی باید اراده مردمی فعال شود و آنچه مهم است باید قیام الله در راه خدا رخ دهد و حرکت به سمتی برود قیام مردمی و کنشگری مردمی اتفاق می افتد.

ج الاسام ت تار ص ی:: ر ا ایز جه جهاد یی یایی یایی فزام فزافز فزاث ثاگی اگی اس.

وی شعارمندی فعالیت‌های هیئت را مهم برشمرد و گفت: باید در کنار محوریت محوری باید کنگری دره هیئن را ایجاد کنیم و هر هیئت دستگاه خط مشی مشترک، شعاری را برای خود ترسیم کند.

وی با اظهار نظر حضرت سیدالشهدا (س) مایه نجات اهل عالم است، گفت: خطی محرم این است که بر امیدآدردرینی است و یمدرد ا اری با مایه نجات اهل عالم.

دکمه بازگشت به بالا