اقتصادی

خواسته‌هایی از رئیس‌جمهوری برای رویای چابهار

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در سفر رئیس جمهور به چابهار ، خواسته ها و خواسته های این بخش را اعلام کرد و گفت که زمان بین المللی شدن رویای چابهار فرا رسیده است.

به گزارش گزارشگر یک ، رئیس جمهور پنجشنبه وارد چابهار شد ، دومین پروژه استانی تور استان مانند بندر چابهار ، ساحل ماکران ، حومه شهر چابهار و اسکان فقرا. به به

ایرانیان خارجی برای سرمایه گذاری در مکران می آیند

در حالی که انتخاب چابهار به عنوان اولین تور استانی و البته اظهارات رئیس جمهور بر اهمیت و موقعیت ویژه منطقه استراتژیک برای توسعه اقتصادی تاکید می کند ، لیشی ساحل مخران را گنجینه ملی خواند و گفت که این مقصد اصلی ایرانیان خارج از کشور است. به حضور و سرمایه گذاری ساحل مکران.

با این حال ، رئیس جمهور در چارچوب سفر خود به چابهار ، استاندار سیستان و بلوچستان ، دبیرکل سازمان منطقه آزاد چابهار ، نماینده مجلس ، وزیر کشور ، نفت ، معدن و تجارت ، راه و شهرسازی منصوب شد. نمایندگان رهبران عالی استان ، اقتصاد و استان و فرماندهان نظامی و انتظامی در آن حضور داشتند.

چابهار از رئیس جمهور چه می خواهد؟

در بخشی از این نشست ، عبدالرحیم کردی ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار ، در مورد چابهار صحبت کرد و به اهمیت بسیاری از مسائل و درخواست های رئیس جمهور اشاره کرد.

چابهار به پایتخت دریایی تبدیل می شود

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: براساس اسناد لجستیکی جامع ، چابهار یکی از چهار شهر بزرگ لجستیکی ایران است و مزیت استراتژیک آن توسعه زیرساخت های اقتصادی ملی است.

سرعت اتصال خط آهن چابهار به آسیای میانه

با این حال ، یکی از الزامات تأکید بر جریان راه آهن چابهار بود و کردی از رئیس جمهور خواست مشکل راه آهن چابهار و ارتباط چابهار و آسیای مرکزی را در نظر گرفته و این پروژه مهم توسعه ملی را تسریع کند.

دستورالعمل های صریح برای رفع موانع در ساخت فرودگاه

در صورت درخواست ، بازگشت به فرودگاه بین المللی چابهار ، که در دسامبر 2009 تکمیل شد.

وی گفت: فرودگاه بین المللی چابهار پازل شهر لجستیک چابهار است و وجه تمایز چابهار از سایر شهرهای لجستیکی و رقبای محلی این است که دارای چهار حالت حمل و نقل همزمان است و این پروژه باندهای چابهار را به مدت 4 وصل می کند. کیلومتر در سراسر جهان. وی گفت دستور صریح شما برای رفع موانع اجرای آن می تواند نقش چابهار در دیپلماسی اقتصادی در منطقه را تقویت کند.

تسریع گازرسانی به چابهار

اهمیت گازرسانی به چابهار و علاقه رئیس جمهور به این موضوع نیز توسط مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در جلسه رئیس جمهور مورد تأکید قرار گرفت و موجب رونق صنعت پتروشیمی و فولاد در چابهار و تقاضای این شهر برای تولید شد. بنابراین ، برای رفع نیازهای آینده صنعت ، همراه با افزایش ظرفیت خطوط انتقال ، باید روند اجرایی این پروژه تسریع شود.

مشکلات حومه را حل کنید

با این حال ، رئیس منطقه آزاد چابهار در سفر رئیس جمهور به حومه چابهار گفت اگر مدیریت یکپارچه شود و قوانین و مقرراتی وجود داشته باشد ، مشکل حومه نشینی در چابهار طی سه تا پنج سال حل می شود. بر این اساس ، سندی تهیه شد مبنی بر اینکه آمادگی کامل برای حل مشکل بیگانگی با همکاری وزارت راه و شهرسازی را دارد.

دستور تسریع در احداث بیمارستان

درخواست دیگر ، دستور دولتی برای ساخت بیمارستان در چابهار است. وی گفت که به همراه اختصاص زمین رایگان برای بیمارستان 540 تختخوابی در چابهار ، از آماده سازی منطقه آزاد برای مشارکت در ساخت و بهره برداری خبر دادیم. صدور بیمارستان

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار همچنین معتقد است که زمان آن رسیده است که رویای بین المللی شدن چابهار به لطف حمایت رهبری و تلاش های دولت برای توسعه ساحل مکران محقق شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا