فرهنگی

خواسته خانواده شهدای رسانه و ارتش از مسوولان چیست؟

در پانزدهمین سالگرد شهدای رسانه و ارتش ، خانواده های این شهدا ابراز امیدواری کردند “اقدامات م effectiveثرتری برای حل مشکل مردم انجام شود”.

به گزارش گزارشگر یک ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

1: امروز در پانزدهمین سالگرد شهادت عزیزانمان و در روز گرم شهادت توسط عنصر ترور دانشمند عزیزمان ، شهید محسن فخری زاده ، که ما خون شهید را ریشه درخت بزرگ پر برکت جمهوری اسلامی ایران می دانیم. دوباره تأکید می کنم با تجدید میثاق با ولایت فقیه ، از هیچ تلاشی برای محافظت از خون ریخته شده شهدا فروگذار نخواهیم کرد و از آرمان های مقدس آنها پیروی خواهیم کرد.

2: همانطور که می دانید ، اصحاب رسانه و بازماندگان ارتش در سراسر کشور همیشه در خط مقدم این حادثه بوده اند و از هیچ تلاشی دریغ نشده اند. روزی راویان ایثارگری رزمندگان در میدان نبرد حق و باطل بودند و روزی برای به تصویر کشیدن اقتدار نیروهای نظامی ایالت به شهادت رسیدند و اکنون در حال مرگ برای به تصویر کشیدن مبارزات کارگران پزشکی در طی بیماری همه گیر ویروس کرونا هستند. . ما از تلاش های غیرمنتظره کادر پزشکی قدردانی می کنیم و از هر روزنامه نگاری که در افزایش آگاهی عمومی از ویروس کرونا جان خود را از دست داد ، عذرخواهی می کنیم.

3: در سالگرد شهادت خبرنگاران و نظامیان جمهوری اسلامی ، ما قول این دژ دشوار و مهم را می دهیم زیرا در رسانه ای و جنگ شناختی تمام عیار با رژیم مقدس جمهوری اسلامی هستیم و سعی در انحراف افکار عمومی داریم. دست خالی نگذارید و تمام تلاش خود را برای حفظ و محافظت از مرزهای فکری و فرهنگی جامعه انجام دهید. ما با اتکا به عهد و پیمان خود با خدا و شهدا ، این جنگ نابرابر را به جنگ علیه دشمنان تبدیل خواهیم کرد.

4: در روزی که کشوری که ما عاشق آن هستیم تحت تحریم های ظالمانه و غیرانسانی رهبران استکبار جهانی قرار گیرد ، با صدای بلند اعلام می کنیم: “ما بر عهدی که بسته ایم” هستیم و از اقتدار ملی و عزت نفس خود برای اهداف شیطانی دشمنان شیطانی استفاده می کنیم بدست آوردن. ما نمی کنیم روزنامه نگاران و ارتش شجاع کشورمان امروز با هم روند تحریف ها و تحریم ها را شکست داده و به شهدای عزیزمان افتخار می کنند.

5: همانطور که فرمانده عزیز ما شهید قاسم سلیمانی گفت ما کشور شهادت هستیم و در آموزه خود مرگ را با عزت شهادت قلمداد می کند ، این کشور نه تنها تهدید ، زور و تهدید تهدید نمی شود ، بلکه آرمان الهی نیز هست. بیشتر علاقه مند به دستیابی هستند و این همان چیزی است که دشمنان ما باید بدانند. این گفتمان شهدای سرافراز ما بود ، از شهدای کنی گرفته تا سعد شیرجی. وی تأكید كرد كه دشمنان ما باید بدانند كه ما اعتقاد داریم: “ما شیشه های عطر را با سنگ می شكنیم”. دلتنگی ما فضای تاریک و همه نیرنگها را پر خواهد کرد. تا پایان انقلاب تا ظهور حضرت حجت (ع) ایستادیم.

6: و یک کلمه با مسئولان. ما عزیزان خود را برای حفظ و حراست از انقلاب و آرمانهای محبوب اسلامی فدا کرده ایم ، به آن افتخار می کنیم ، از فدا کردن جان خود دریغ نکنید ، صبور و صبوری هستیم که جان خود را برای انقلاب و انقلاب داده اند. ما ارزش و جایگاه افراد مقاوم را آرزو می کنیم. این استان برای حل مشکلات بیشتر و بیشتر باید اقدامات موثرتر انجام دهد.

به گزارش گزارشگر یک ، 15 سال پیش در این روز ، یک فروند هواپیمای نظامی C130 (بیشتر گزارشگر رسانه های گروهی) با 94 مسافر و خدمه برای پوشش خبری از تمرینات نظامی تهران را ترک کرد و به منطقه چابهار رفت. هنگام بازگشت به فرودگاه مهرآباد ، با فرود اضطراری ، دچار حادثه شد و سقوط کرد. همه مسافران هواپیما در اثر این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا