عمومی

خیر رسانی کروناویروس به کتاب

هر ساله ، این نمایشگاه کتاب ، با نمایشی شگفت آور بین المللی ، در واقع یک فروشگاه بزرگ داخلی بود. همه عناوین جدید نیست! امید است امسال برگزار نشود. عدم انجام این کار در صورت کنار آمدن با این رویداد لذت بخش باعث ناشران عمل ناشران خواهد شد و به ناشران این امکان را می دهد تا برای همیشه با شرایط جدید ، خصوصاً توزیع آنلاین و فروش آنلاین سازگار شوند.

نگاه مثبت به نتایج شیوع ویروس تاج می تواند بسته به راوی ، نیاز به حفظ فاصله جسمی را که طی دو سال آینده فراهم می شود ، توجیه کند. حال باید وب سایت ها و سایت های خبری دائمی راه اندازی کنید و نمایشگاه های کتاب آنلاین را برای همیشه برگزار کنید و در نتیجه توزیع آنلاین و فروش آنلاین برای همه عناوین جدید از جمله کتاب های منتشر شده و آینده انجام شود. و برای تبلیغ آن ، از ظرفیت کامل ابزارهای اطلاعاتی در فضای مجازی استفاده کردیم.

بدیهی است که این فرصت باید به حداکثر برسد. بهترین زمان برای ورود به بخش خصوصی فعال سازی وب سایت ها و سایت های خبری نمایشگاه کتاب اینترنتی در همه سطوح ، گروه ها ، موضوعات و نشریات است.

بدون شک میزبانی نمایشگاه کتاب آنلاین شما را به سمت توزیع آنلاین و فروش آنلاین سوق می دهد و در این ضمن از سایر روش های چاپ کتاب نیز بهره مند خواهید شد. در واقع ، انتشار کتابهای صوتی نیز پررونق خواهد بود. در ابتدای جاده ، ممکن است فقط مخاطب خاصی از برخی کتاب ها به دنبال فایل های صوتی کتاب ها باشند ، اما بزودی موفقیت کلی را خواهید دید.

از طرف دیگر ، مشخص است که رئیس وزارت فرهنگ اسلامی باید مالکیت را کاهش داده و بودجه اختصاص دهد. البته بهترین راه برای حمایت از دولت تقویت چشم ناظر است.

چه کسی نمی خواهد رحمت ویروس تاج را ببیند !؟

* مباحث حقوقی و مربی دانشگاه علوم کاربردی تهران

دکمه بازگشت به بالا