اجتماع

داریوش کاردان و اجرای یک برنامه انگیزشی در تلویزیون

تهیه کننده و کارگردان برنامه «تک» با تاکید بر اینکه برنامه اش همیشه به معنای روحیه قوی بود، از ساخت سریال جدید نوروزی خبر داد.

به گزارش گزارشگر یک، چندی پیش به نقل از شیما، برنامه ای به نام تاک از یک رویکرد امیدوارکننده و ارائه ایده موفق از شبکه دو پخش شد. این برنامه تلویزیونی توسط داریوش کاردان اجرا می شود.

این برنامه در 26 قسمت 50 دقیقه ای با موضوع پرداختن به سبک زندگی ایرانی-اسلامی تهیه و تولید شده است تا خود را بیان کنید تا موانعی که برای رسیدن به آنها دارید را درک و درک کنید.

مریم السادات نبوی نژاد تهیه کننده برنامه «تک» در توضیح این برنامه گفت: پیش از این برنامه کارگردانی «ماه عسل»، «هزار داستان»، «مکث» و «شبیه سازی» را بر عهده داشتم. تدکس) از محتوای جذاب و انگیزشی در واقع، من آن را داستان افرادی می‌دانستم که سختی‌ها و ناملایمات را پشت سر گذاشته‌اند، اما تا حدودی از آنها عبور کرده‌اند: اوج موفقیت.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اجرای برنامه «ماه در حال سقوط» در شبکه دو سیما، محرم و صفر با موضوع داستان های اجتماعی، ایده ساخت برنامه روایتگری TEDx از افراد موفق در ذهنم شکل گرفت. شنیدن راه حل ها و کارهایی که برای رفاهشان انجام دادند نیز یکی از اهداف اصلی بود که دنبال می کردم.

کارگردان برنامه «تک» همچنین گفت: این روزها جوانان بهانه می گیرند، مسئولیت می پذیرند و کاستی های خود را نشان می دهند، اما در این برنامه داستان جوانانی را می شنوید که در راه رسیدن به اهدافشان موانعی دارند. اهداف و آرزوها.» این دو نفر رو در روی هم قرار می گیرند و داستان موفقیت ها و شکست هایشان بینندگان را به زبانی ساده و صمیمی آموزش می دهد.

وی ادامه داد: هدف «تک» نه تنها دعوت از افراد موفق در عرصه‌های مختلف، بلکه برجسته کردن روحیه قوی و پشتکار آنها و هدایت نویسندگان مهم به شنیدن لحظات مهم و تعیین‌کننده در کلامشان است. افزایش می یابد، به معنای رشد و تعالی است.

نوابی نژاد نیز تاکید کرد. در هر قسمت از برنامه دو مهمان حضور دارند که داستان زندگی خود را با داریوش کاردان مجری کهنه کار تلویزیون در میان می گذارند و در بسیاری از موارد سوءتفاهم ها را اصلاح می کنند. به عنوان مثال، در بخشی از برنامه از راهنمای تور خود دعوت کردیم تا به ما بگوید چگونه به درستی سفر کنیم. نحوه انتخاب و مدیریت ارزان مکان برای سفر و نحوه ارائه راهکارهایی که اهمیت سفر را به بسیاری از مردم یادآوری می کند.

وی افزود: اگر به نمونه های افرادی که واقعاً موفق شده اند گوش دهید، می توانید مسیر را بشناسید و اگر به داستان زندگی چنین افرادی گوش دهید، می توانید مسیر خود را با برداشتی متفاوت پیدا کنید.

نوابی نژاد همچنین از تدارک اجرای ویژه برنامه تاک برای نوروز خبر داد و گفت:

به گزارش گزارشگر یک، برنامه «تک» کاری از گروه خانوادگی شبکه شهری به تهیه کنندگی مریم السادات نوابی نژاد و اجرای داریوش کاردان است. «تک» چهارشنبه هر هفته ساعت 23:30 روی آنتن شبکه دو می رود.

اجرای برنامه های انگیزشی در تلویزیون با داریوش کاردان

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا