ورزشی

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند میزبان خانواده شهید گمنام شناسایی‌شده

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، جلسه سازش به همت اداره امور شاهد و ایثارگران و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد. خانواده. شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تازه شناسایی شده بیرجند با حضور مسئولانی از بنیاد شهید، دبیرخانه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی در نشست آشتی با استقبال خانواده شهدای گمنام تازه شناسایی شده دانشگاه آزاد بیرجندوی هویت یکی از شهدای گرانقدر گمنام مدفون در مزار این شهید دانشگاه را اقدامی ارزشمند فرهنگی، معرفتی و بصیرتی توصیف کرد و گفت: ماست به تعبیر رهبر معظم انقلاب.

سیدحسن هاشمی از کسانی که برای پذیرایی از خانواده این شهید گرانقدر، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید به استان خراسان جنوبی می‌آیند، قدردانی کرد. در دانشگاه آزاد اسلامی به حضور این خانواده گرانقدر خوش آمدید و همه مردم و مسئولان استان معنویت ارزشمندی را عرضه خواهند کرد و بار دیگر عطر فرهنگ ناب ایثار و شهادت را در فضای دانشگاه پخش خواهد کرد. و ولایت خمین رهبر و شهید گرانقدر خواهد بود.

دبیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های نامخراسان نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در یادواره شهدا گزارش داد: شهدا مظهر قدرت ایران هستند. ما شهیدان و ایثارگران هستیم و امیدواریم به واسطه شهدا بتوانیم رسالت و رسالت گرانبهایی را که بر دوش ماست، با موفقیت به انجام برسانیم.

علی فلاحی با اشاره به اینکه دشمنان پس از جنگ هشت ساله با انقلاب اسلامی مردم ایران در سطح سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی مواجه شدند، خاطرنشان کرد: همیشه افشا شده است.”

جواد علیزاده، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه هر شهید پرچمی برای استقلال و عظمت کشورمان است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان بنیاد شهید استان.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا