ورزشی

دبل یحیی مقابل امیر/ شلیک‌های تماشایی ترابی و نورالهی برای حفظ صدرنشینی پرسپولیس کافی بود

به گزارش گزارشگر یک؛ دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و گلگو هرشیرجان امشب از ساعت 19:50 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار پرسپولیس را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و شاگردان یایا گل محمدی با 54 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفتند.

در طول مسابقه و بدون هیچ شرایط خاصی ، مدافع گل گهر پشت آلیسیا و اوسی اشتباه کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. پنالتی مهدی ترابی را در دقیقه 10 تعویض کرد و پرسپولیس با یک گل برتری پیدا کرد. در دقیقه 27 مهدی ترابی یکی از زیباترین گلهای لیگ برتر را از گوشه محوطه جریمه به ثمر رساند و با مهارت و ضربه قوس دار وارد دروازه علیرضا حقیقی شد تا دو گل برای خود و تیم به ثمر برساند. در دقیقه 35 ضد حمله سریع گل گهر به حرکت رضا شکاری و ضربه سر یونس شاکری در گوشه گوشه دروازه پرسپولیس قرار گرفت. دقیقه 39 سرانجام پاس گل گل گهر به ثمر نشست و یونس شاکری در تلاش دوم با ضربه سر شروع به گلزنی کرد که این اختلاف کم بود. اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه نیمه اول با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید.

33

در نیمه دوم گل گهر پرسپولیس را تحت فشار قرار داد تا گل تساوی را به ثمر برساند. از حضور دو هواپیمای مهاجم گل گهر در زمین گادوین منشا و علی اصغر عاشوری نیز برای تقویت خط حمله این تیم استفاده شد. با این حال پرسپولیس شانسی نداشت و بازیکنان این تیم در برابر یک حمله خطرناک ظاهر شدند. موقعیت برتر پرسپولیس در نیمه اول برخورد احمد نوراللهی به تیر دروازه پس از شوت از پشت محوطه جریمه در دقیقه 57 بود. تلاش نوراللهی برای گلزنی به همین روش سرانجام در دقیقه 84 نتیجه داد. این بازیکن با یک ضربه سنگین از پشت محوطه جریمه و یک اشتباه واقعی از دروازه بان حریف ، گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند. در این جلسه جایی نبود. تصمیم اشکان خورشیدی داور مسابقه پس از اعلام خطای مشکوک در پشت محوطه جریمه پرسپولیس منجر به اعتراض کادر فنی پرسپولیس و گل محمدی شد. شدت اعتراضات به حدی بود که مدیران و مربیان پرسپولیس سعی در آرام کردن گل محمدی داشتند و حتی باقری از سرمربی سرخ پوشان خواست تا خونسردی خود را حفظ کنند. این پیروزی باعث شد پرسپولیس با 54 امتیاز مقام اول را کسب کند و گل محمدی دوباره امیر گالنویی را شکست دهد.

داور: آش خان کور سیدی

تیم پرسپولیس تهران: حامد لک ، امید عالیشاه (80- مهدی عبدی) ، سید جلال حسینی ، محمد حسین کنعانی زادگان ، احمد نوراللهی ، میلاد سرلک ، احسان پهلوان ، مهدی شیری ، مهدی ترابی (90 + 1) فرشاد فرجی) ، سعید آقایی (1 + 90) علی شجاعی) و شهریار مقانلو (69-عیسی آل کثیر).

به کارگردانی: یحیی گل محمدی

ترکیب گل توسط سیرجان گوهر: علیرضا حقیقی ، آرمین سهرابیان ، علیرضا علیزاده ، میلاد زکی پور ، یونس شاکری ، سعید صادقی (78- ​​مرتضی تبریزی) ، محمد آقاجانپور (36- بهنام برزای) ، رضا شکاری (52- گادوین منشا) ، علیرضا آرتا آرتا ، آهما آپور (52- علی اصغر عاشوری).

به کارگردانی: امیر قلعه نویی

دکمه بازگشت به بالا