ورزشی

درباره وضعیت کرونا در چین بسیار نگران هستیم

سازمان جهانی بهداشت:

رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت: با خیزش سفری در چین، رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت:

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، تدروس آدهانوم رئیس سازمان بهداشت جهانی چهارشنبه (22 دسامبر) گفت که درباره موارد بی‌سابقه در چین بسیار نگران است و از پکن خواست و اکسیناسیون افراد آسیب‌پذیر را تسریع کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، تدروس آدهانوم در کنفرانس خبری هفتگی گفت: «سازمان جهانی بهداشت نسبت به وضعیت در حال تحول در چین که همراه با افزایش گزارش‌ها درباره بیماری شدید بسیار نگران‌کننده بوده است». او همچنین خواستار اطلاعات با جزئیات درباره بیماری شدید، پذیرش بیمارستانی و الزامات مراقبت‌های ویژه است.

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی از چین برای تلاش‌هایش بر واکسینه کردن مردم در اعلام خطر خطر در سراسر این کشور حمایت می‌کند و همچنان به حمایت از مراقبت‌های بالینی و حفاظت از سیستم بهداشتی آن ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ژنو، در سال ۲۰۲۰، چین محدودیت‌های بهداشتی شدید را به عنوان بخشی از سیاست «کوودیس صفادار» اما دولت چین همیشه آن را بدون اعلام قبلی، اوایل دسامبر در میانه شکست فزاینده عمومی و تأثیرگذار بر توجه به ادصاد پاای است. از آن زمان، موارد تشخیص یافته و ترس از نرخ مرگ و میر بالا در افراد سالمند که آسیب پذیرند را تشدید کرده اند.

طبق این گزارش، مقامات چینی سه‌شنبه (۲۰ دسامبر) گفته‌اند که فقط کسانی که مستقیماً به دلیل نارسایی جانی ناشی از ویروس جان می‌بازند، در آمار و میر ناشی از مرگ ناشی از مرگ می‌شوند. چین چهارشنبه اعلام کرد که حتی یک نفر هم روز قبل از آن (سه شنبه) به دلیل تشخیص این بیماری جان خود را از سدت دناده است.

افزایش ناگه گهاد م یایان ه ی ک چی چی چی ا اعال

«ند پرایس» اعلام کرد که وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت، واشنگتن می‌گوید که دولت چین در این کشور آمریکا را شکست داده و آن را تحت کنترل درآورد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا