استان ها

درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران

گزارشگر یک/ کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه باید برای ترویج ازدواج جوانان بیشتر به جهیزیه خود اختصاص دهد.

سید علی احمدزاده در مراسم افتتاح 649 پایگاه امدادی کمیسیون امداد و اهدای 450 دستگاه جهیزیه به یک زوج جوان به عنوان هدیه مقام معظم رهبری حضور یافت. وی افزود: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت در نظام مقدس این جمهوری اسلامی را فراهم کرد.

او گفت: “خدمت کردن، چه برای مردم و چه برای بی خانمان ها، افتخار بزرگی است.”

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدام مشترک سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بخشی از این اقدام برای مشتریان، بانوان سران کشور و افراد دارای معلولیتی است که جایی برای رفتن ندارند.

احمدزاده خاطرنشان می کند: بعد دیگری از سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) به شروع زندگی مشترک کمک می کند. 450 عدد جهیزیه به این زوج جوان اهدا می کنیم که قابل تقدیر است.

وی همچنین از سردار حزنی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران خواست تا با توجه به کمبود مواد غذایی در استان کمک های جهیزیه خود را افزایش دهد تا شاهد رونق ازدواج جوانان باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید برای رونق ازدواج جوانان تلاش کنیم، گفت: بی توجهی ما تعادل جمعیتی را تغییر می دهد و باید با این مهم به رونق ازدواج جوانان کمک کنیم.
احمدزاده با تشکر از سپاه، بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به مشاور فرمانده کل سپاه گفت: حمایت از منطقه و مستضعفین

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به کره تسهیلات خوبی برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شد و امیدوارم فرمانده سپاه فتح محلی در زمینه اشتغال به فعالیت های جهادی بپردازد و اشتغال را به خانه های مردم بیاورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: ظرفیت اشتغال زایی ما به اندازه سپاه نیست. سر کار می آیند و شغل ایجاد می کنند.

به گزارش گزارشگر یک، احمدزاده با بیان اینکه نیاز به اشتغال پایدار و جهادی در استان ها احساس می شود، گفت: برخی خانوارهای استان دارای درآمد پایینی هستند و باید از تسهیلات و کارآفرینی برای معرفی آنها به بخش تولید و درآمد استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا