اقتصادی

در جاده‌های کشور چه خبر است؟

رئیس مرکز مدیریت راه سازمان ترافیک جاده ای در روز گذشته نسبت به روز گذشته (11 فوریه) به 6٪ از حجم ترافیک وسایل نقلیه مختلف رسیده است که محور شمالی در بالای آن است و در 24 مورد گذشته ساعتها نیز شاهد ترافیک در این محورها بوده ایم.

علی اکبر عاشوری در مصاحبه با گزارشگر یک گفت: “در حال حاضر ، ترافیک در محور هراز در مناطق پیست پلور و آبعلی کمی ترافیک سنگین و سنگین در محور تهران-فشم و بالعکس گزارش شده است. برخی مناطق.”

وی افزود: همچنین در محور چالوس و درون تونل کندوان رفت و آمد زیاد است.

البته پلیس راه افراد زیادی را به عقب می فرستد. از طرف دیگر همین وضعیت را چند ساعت پیش در اتوبان تهران – کرج داشتیم اما اکنون وضعیت ترافیکی روانشناختی در این محور وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: “دیروز در بزرگراه تهران – کرج – قزوین در منطقه ، محور کرج – چالوس در منطقه پل زنگنه ترافیک زیادی وجود داشت. اکنون از روستای حناما به سمت کرج – کازوین ، پل کلارک در منطقه پل پردیس.” به آنلاین ویلا ، بزرگراه قزوین – کرج در منطقه گلشهر تا پل پردیس و در محور تهران – شهریار وجود داشت. شهر قدس در منطقه زرنان.

آشوری ها خاطرنشان کردند که ترافیک روز گذشته خودروهای سنگین 5.2٪ نسبت به 11 فوریه کاهش یافته است. “دیروز ، در تمام محورهای مواصلاتی سراسر کشور ، میزان تردد وسایل نقلیه سبک نسبت به روز گذشته 6٪ افزایش یافته است (20).” در این میان ، محورهای مواصلاتی تهران شامل هراز 10٪ ، چالوس 21٪ ، قزوین-رشت 37٪ و فیروز کوه 30 ، آیا من در مقایسه با دو روز قبل رشد داشته ام.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا