حوادث و رویداد

دستگیری ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۰

رئیس اداره پلیس تولید و تبادل اطلاعات ناجا از دستگیری بیش از 20 نفر به دلیل فروش 1400 سوال کنکور سراسری در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گزارشگر یک سردار وحید مجید ، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا با تشریح این خبر ، گفت: در پیش نظارت بر فضای مجازی ، طی روزهای منتهی به 1400 کنکور سراسری ، فضای مجازی توسط بیش از 100 کارگروه ایالتی و شهرستانی رصد می شد. ، تعداد زیادی سایت و وب سایت برای مشارکت آنها در فعالیت های جنایی در این زمینه شناسایی شده است.

وی در ادامه با شناسایی و دستگیری بیش از 20 مجرم که ادعا می کردند قبل از افتتاح کنکور سراسری 1400 ساله با تبلیغات جعلی اقدام به فروش کرده اند ، کرد. این حوزه انتخابیه در حال انجام است.

رئیس پلیس فتا ناجا گفت: “با بررسی های فنی و تحقیقات از مجرمان دستگیر شده ، مشخص شد که بسیاری از آزمون دهندگان سپرده های کلانی را به این کلاهبرداران پرداخت کرده اند و ما با مسدود کردن حساب های مالی این مجرمان اقدام نهایی را انجام داده ایم. به کلاهبردار بازگردانده شد.

“متأسفانه ، به دلیل هشدارهای متعدد این نیروی پلیس و سایر مقامات آژانس رتبه بندی ، ما هنوز شاهد فریب بسیاری از متقاضیان بوده ایم ، اما تجزیه و تحلیل پرونده های قضایی در سال 1400 نسبت به دوره قبل نشان می دهد که این منطقه نسبتاً کاهش یافته است خوب.”

براساس پایگاه اطلاع رسانی پلیس FATA ، مسئولان خاطر نشان كردند كه تمام س questionsالات كنكور تا ساعت و دقیقه آخر امتحان قرنطینه و پلمپ می شوند. “هموطنان من به هیچ وجه هویت کاربر را در اختیار موسسه قرار نمی دهند. برای جلوگیری از سو abuse استفاده در آینده ، آموزش غیرمجاز انجام ندهید.

رئیس پلیس فتا ناجا به عموم مردم توصیه کرده است که در صورت وقوع اقدامات مجرمانه در فضای مجازی ، موضوع باید در اسرع وقت به وب سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir & nbsp ارجاع شود. آنرا گزارش کن.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا