بین الملل

دشمن براندازی را در تغییر ماهیت جمهوری ‌اسلامی دنبال می‌کند

وزیر اطلاعات:

وزیر اطلاعات گفت: دشمن براندازی را در تغییر ماهیت جمهوری ‌اسلامی دنبال می‌کند اما در رسیدن به مقاصد خود با شکست مواجه شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور،گفت: شما (سفرا) پرچمدار جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرز‌ها هستید که جمهوری اسلامی ایران را در دنیا با شما می‌شناسند.

وی افزود: یکی از دستاورد‌های مهم دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی هم‌افزایی و هم‌گرایی در دیپلماسی رسمی، عمومی و پنهان بوده است که نتایج قابل قبولی به همراه داشته است و امروز نتایج مثبت آن را در ارتباط با کشور‌های مختلف شاهد هستیم که این اقدامات امنیت پایدار‌تری را برای کشور به همراه دارد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: وزارت خارجه امسال، سال پرکاری را خواهد داشت و برای این‌که بتواند سهم مؤثری در شکوفایی اقتصاد کشور و امید‌زایی و نشاط‌آفرینی مردم و ایجاد یک فضای مثبت در سطح جهانی داشته باشد، نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است.

خطیب گفت: باید تلاش جدی‌تری صورت بگیرد تا تفاهم‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌هایی که در سفر‌های آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محترم به کشور‌های مختلف انجام شده است، اجرایی شود؛ تا سهم به‌سزایی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم داشته باشد.

وی بیان کرد: مجموعه وزارت خارجه عملاً در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، که می‌تواند در ایجاد فضای پیشرفت، توسعه و ارتقاء اقتصادی کشور نقش مؤثری داشته باشد.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن قطعاً به دنبال براندازی است و اساساً از براندازی هم کوتاه نخواهد آمد و براندازی را در تغییر ماهیت جمهوری اسلامی دنبال می‌کند که با عنایات خداوند منان، رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همراهی مردم و هم‌گرایی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و جامعه اطلاعاتی دشمن در رسیدن به مقاصد خود با شکست مواجه شده است.

خطیب در پایان تأکید کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط، حل مشکلات، دغدغه‌ها و نگرانی‌های ایرانیان مقیم و مهاجرت را در اولویت قرار دهند و وزارت اطلاعات آمادگی لازم را برای حل مشکلات این عزیزان دارد.

دکمه بازگشت به بالا