عمومی

دشمن جوانان نخبه و دانشجویان ایران را نشانه گرفته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز همزمان با تبریک روز پرستار و هفته بسیج اظهار کرد: در یک سال و نیم حضور دولت انقلابی چند صد کارخانه تعطیل شده در کشور مجدداً به چرخه تولید بازگشت می پردازد. موفقیت از موفقیت های دولت انقلابی است.

ی اده داد: باج شک ا،،، یک و کاهش ا ازش م ا اما ت ک ه خ ا ای ب ب ی ی گذ ا ا ا ا ا ا ا ا ی.

ج الاسام م ب با اشاه ه ش ش د اشگاه ه هان ع: از شاه هایی ه ق فقی فقی فقیاز. دشمن به دلیل رشد علمی در دانشگاه‌های کشور، جوانان نخوانان رانشانه گرفته‌اند که به هدف خود می‌رسند.

امام جمعه اهواز بابیان که دشمن به دنبال این است که ایران را کشوری مخالف با بانوان نشان دهد، گفت: بانوان ایران در رشته پزشکی و تحصیل رتبه برتر را دارند، بین جوانان متخصص پزشک ابتدایی انقلاب اسلامی تعداد بانوان چند برابر آقایان بوده است.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتیم دشمنان یک وجب از کشور را تصرف کنند و کسانی که هم اکنون به دنبال آشوب و ناامنی هستند هم موفق نمی شوند.

امام جمعه اهواز با اشاره به تحولات ایران در ۴۳ سال انقلاب اسلامی گفت: نیروهایی که در حوزه دفاعی در چند سال اخیر کسب کردند، ایران را قدرتمند کرده است که دشمن جسارت نگاه چپ به کشور را ندارد.

دکمه بازگشت به بالا