استان ها

دعوت اقشار مختلف استان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری گزارشگر یک،معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی حضرت ولی عصر( عج )خوزستان تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موجب امنیت ، آرامش و ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و همواری مسیر انقلاب و تمدن اسلامی می شود.

سرهنگ پاسدار کریم بابایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری گزارشگر یک با دعوت از اقشار مختلف استان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه افزود: حضور پرشور و بالای مردم پای صندوق های رای موجب اعتلای نظام، انقلاب و شادی دل رهبر عزیز و همه مظلومین جهان که چشم امید به ایران استکبار و استعمار ستیز بسته اند، خواهد شد.

این مقام نظامی در ادامه یکی دیگر از برکات شرکت پرشوور و مشارکت بالا در عرصه انتخابات را افزایش اقتدار کشور در عرصه های بین المللی عنوان کرد و افزود: انتخابات یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی است و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و تجربه بیش از ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات های مختلف سند گویای این ادعاست.

سرهنگ بابایی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که مردم عزیز و آرمان خواه، با حضور پرشور و حداکثری خود برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار کشور و استان عزیزمان خوزستان قهرمان و شهید پرور ثبت خواهند کرد.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا