عمومی

دوست دارم ذوب آهن در لیگ بماند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ساکت الهامی در یک نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن گفت:

“روزی که من می آیم ، در پایان راه با طرفداران میثاق سوگند یاد کردیم و این پیروزی را جشن می گیریم. این شناسه برای هواداران یک قهرمانی بود.

مربی تیم فوتبال نساجی ادامه می دهد: دستان هر بازیکن می به روز رسانی در نیمه دوم این فصل از 11 بازی 22 امتیاز گرفتیم ، واقعاً سخت کار کردیم و این سطح تیم ما نیز است ، بنابراین آنها بازیکنانی هستند که توسط همه احترام گذاشته می شوند.

وی افزود: با تشکر از مربی آگاه و با کفایت مالک عزیز حدادیان برای کمک به تیم در رسیدن به جایگاهی که اکنون است.

فولاد تیمی با خلاقیت است.

الهامی افزود: تبریک به تیم خوب ذوب آهن می من می گویم جای آنها نباید اینجا باشد ، این از فلسفه بازی با خلاقیت ناشی می شود. این مکان برای تیم نایب قهرمان آسیا نیست.
وی گفت: “جوباهان از حمایت مالی و مدیریتی خوبی برخوردار است ، اما در فوتبال همیشه فراز و نشیب هایی وجود دارد و غم و اندوه همیشه بیشتر از شادی است. من می خواهم این جوباهان در لیگ بماند.”
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تبریک به آقای مجتبی حسینی. می من می گویم اگرچه آنها گل های بیشتری نسبت به تیم های سیزدهم و چهاردهم به ثمر رساندند ، اما بازگشت حسینی برای لیگ سخت بود.
وی در مورد وضعیت داور گفت: “درست است که کمیته داوران و آقای آپشاری این بازی را برای پاگانی تصمیم گرفتند و بازیکن ما اخراج شد اما من به این داور افتخار می کنم.”

دکمه بازگشت به بالا