اقتصادی

دولت نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشته باشد

گزارشگر یک/خوزستان مدیر سازمان آب برق خوزستان گفت: از تمام ظرفیت های استان استفاده خواهد شد و از دولت انقلابی خواستارم نگاه به خوزستان ویژه باشد چرا که کشور و اقتصاد کشور به منطقه حفاظت شده است.

عباس صدریانفردر آیین معارفه خود که شامگاه 28 اسفند ماه در سالن همایش های بین المللی سازمان آب و برق خوزستان در اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه ایزدجو (مدیرعامل پیشین) در دوران سختی مدیریت سازمان آب و برق را بر عهده داشت، اظهار کرد: : من به دنبال این موقعیت مردم نبودم اما تقدیر بر این بود که این مسئولیت بر عهده من باشد امید است شرمنده و شهدا نباشم و نمی توانم در این مسئولیت به نحو احسن خدمت کنم.

وی افزود: کسانی که برای خدمت به نظام گام برداشته اند دستهایشان را می بوسم. من فرزند این استان هستم و نسبت به آن تعصب دارم. باید برای دستیابی به اهداف سازمان از همه ظرفیت ها از جمله دانشگاه ها، سازمان محیط زیست، جهادکشاورزی و سایر دستگاه ها یاری طلبید.

مدیر سازمان آب برق خوزستان گفت: از تمام ظرفیت های استان استفاده خواهد شد و از دولت انقلابی خواستارم نگاه به خوزستان ویژه باشد چرا که کشور و اقتصاد کشور به منطقه حفاظت شده است.

صدریان فر عنوان کرد: باید به طور ویژه به خوزستان توجه کرد. با مقایسه اهواز و کلانشهر دیگر متوجه شدند که سازندگی در شهرهای خوزستان اتفاق میافتد و هنوز از جنگ ششم در شهر احساس می شود.

وی افزود: هنوز روستاهایی که در چند کیلومتری علیر هستند که علیرغم وجود ذخایر نفتی در آن مناطق از طریق تانکر آبرسانی می شوند.

در این مراسم فرهاد ایزدجو مدیر پیشین سازمان آب و برق خوزستان توضیحاتی در خصوص عملکرد سازمان آب و برق خوزستان در سه سال گذشته ارائه و در بخشی از صحبت هایش به نیازهای اساسی در استان خوزستان جهت افزایش تاب آوری سیلاب و کاهش گیاهان خشکسالی اشاره کرد.

به گزارش گزارشگر یک، عباس صدریان فر سوابقی معاونت طرح و توسعه سد و نیروگاه، مدیریت حوزه مدیریت، مدیریت طرح های استانی در سازمان آب و برق خوزستان و معاونت مالی شرکت آب منطقه ای البرز و معاونت حوزه آبریز اترک را در کارنامه خود دارد. .

پیش از این فرهاد ایزدجو از بهمن سال 97 سمت مدیر سازمان آهب وبرق خوزستان را از.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا