اجتماع

دکتر زالی: در اپیدمی کرونا نیروهای بهداشتی کارنامه درخشانی برای دانشگاه به ارمغان آوردند

دکتر علیرضا زالی با اشاره به جایگاه بالای خود در بخش بهداشت دانشگاه های ایالات متحده ، گفت: “خدمات بهداشتی رکورد بسیار خوبی برای دانشگاه های شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است.”

به گزارش گزارشگر یک ، با استناد به تبلیغات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه در جلسات با رئیس مراکز بهداشتی درمانی و شبکه های بهداشتی دانشگاه خدمات کوشا را ارائه می دهد. کادر پزشکی که در خط مقدم او افتخار می کردند و به موقعیت عالی و عالی در زمینه بهداشت و درمان دانشگاه ها در ایالات متحده اشاره کردند.

رئیس دانشگاه از اشراف کامل و تجربه ارزشمند دکتر بهادری در تمام سطوح بهداشتی تقدیر کرد و از برنامه ها و برنامه های منظم و دقیق وی در این زمینه تقدیر کرد.

دکتر زالی با اشاره به نیازهای بخش بهداشت از نظر زیرساخت ها ، تدارکات و نیروی کار ، خاطرنشان کرد که بخش بهداشت در سطح ملی و محلی سالهاست که مورد غفلت قرار گرفته و وجود چنین کمبودها و نیازهایی را در کشور تهران خیلی دردناک است

وی در بخشهای دیگر سخنان خود ، ذهن و رفتار مجتمع بهداشتی ، همکاران شایسته و کارآمد و سخت کوشی را ستود و از نقش مراکز بهداشتی و مدیران شبکه در راهبردهای حوزه سلامت تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه با اشاره به فشار مضاعف بر همکاران و کارکنان مراقبت های بهداشتی طی یک سال گذشته گفت که همه آنها سوابق بزرگی را برای دانشگاه به ارمغان آورده اند.

دکتر زالی با اشاره به فعالیتهای روزمره همکاران بهداشت دانشگاه خود طی یک سال گذشته ، برای برنامه ریزی ، نظارت ، ویزیت و مدیریت بیماری عروق بیماری کرونا قلب بر موارد زیر تأکید کرده است: همه باید قدردان این امر باشند. کودکانی که علاقه زیادی به سلامتی دارند.

وی گفت ، با اشاره به مناطق وسیع جغرافیایی و جمعیتی دانشگاه ، “آنها از ساده ترین خدمات بهداشتی در کشور برخوردار هستند.”

رئیس دانشگاه با قدردانی از اجرای برنامه های نوآورانه و خلاقانه مانند غربالگری در مجتمع بهداشتی دانشگاه در نزدیکی بازار تهران ، بازار تجریش و هرندی ، بر لزوم گسترش این پروژه های نوآورانه سلامت تأکید کرد.

دکتر زالی اجرای این طرح را برای هر خانه از اولویت های دیگر بخش بهداشت دانست و گفت که اجرای این طرح سازنده باعث بهبود سلامت در تهران می شود.

وی همچنین از اجرای طرح شهید سلیمانی در نتیجه شناسایی خلاsهای موجود در بخش بهداشت در تهران یادآوری و یادآوری کرد که برنامه ای در این زمینه در حال طراحی است.

به گفته وی ، هر ساله بازدیدهای بهداشتی و برنامه های نظارتی در تعطیلات نوروز برقرار است و شیوع تاج امسال باید جنبه های نظارتی و خدماتی این طرح ها را تقویت کند.

دکتر زالی بازار تهران را پدیده ای اجتماعی ، اقتصادی و امنیتی توصیف کرد که به دلیل اپیدمی ویروس های جهش یافته ، نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی در ادامه به توضیح نیازهای روسای شبکه ها و مراکز بهداشتی پرداخت و قول داد که مرخصی کارکنان بهداشت را محاسبه کند.

لزوم تغییر وضعیت نیروها در طرح انتقال سلامت ، افزایش تعداد تخت های بیمارستانی قرچک و پردیس و تأمین نیازهای زیرساخت های بهداشتی و درمانی دانشگاه از دیگر مباحثی بود که روسای دانشگاه به آن اشاره کردند. در این جلسه

در پایان سخنرانی ، دکتر زالی از تلاش های مجموعه بهداشت دانشگاه طی 13 ماه گذشته برای مبارزه با تاج و بهبود سلامت جامعه قدردانی کرد و برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

دکتر بهادری ، معاون بهداشتی دانشگاه ، همچنین از رئیس مراکز بهداشتی درمانی و شبکه های دانشگاه به عنوان ژنرال هایی که با تاج گذاری در بخش بهداشت مبارزه می کنند ، نام برد.

وی به همکاران سخت کوش خود در زمینه بهداشت دست اشاره کرد که در نزد خداوند متعال ، خدمات خسته کننده شبانه روزی ایمن است و برکات دنیای پس از مرگ و دنیا را برای آنها به ارمغان می آورد.

وی همچنین به تقویت طرح شهید سلیمانی از 7 مارس 1999 تا 6 آوریل 1400 اشاره کرد و یادآوری کرد که در چارچوب این طرح کار دوتایی انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در جلسه مذکور ، روسای مراکز بهداشتی درمانی وابسته به دانشگاه و شبکه های بهداشتی ، با تشکر از حمایت رئیس دانشگاه و معاون بهداشتی دانشگاه ، نظرات خود را ابراز داشتند. پیشنهادات و اقدامات

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا