اقتصادی

ذوب آهن اصفهان در مسیر افزایش تولید و صادرات

گزارشگر یک / اصفهان نماینده ذوب آهن اصفهان در مورد شروع پیش گرم شدن کوره شماره 1 ذوب آهن اصفهان گفت: “این شهرک صنعتی عظیم تا 14 ژانویه ، سالگرد تاسیس ذوب آهن اصفهان و شروع صنعت فولاد داخلی کار می کند.” مدیریت دولتی برای راه اندازی.

منصور یزدی زاده در اعلام این خبر گفت: با راه اندازی کوره شماره 1 ، 800000 تن به تولید این شرکت اضافه می شود و ذوب آهن اصفهان می تواند اهداف تولیدی خود را برآورده کند.

وی افزود: “این پارک عظیم صنعتی در تلاش است صادرات خود را امسال با وجود محدودیت ها حفظ کند ، زیرا در شرایط فعلی ارز بسیار مورد نیاز است.” وجود دارد.

به گزارش گزارشگر یک ، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در مورد تأثیر شرکت در نحوه سازماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد به شرح زیر گفت: “با توجه به اینکه محصولات این شرکت تا پایان فوریه سال جاری در بورس کالای ایران هدیه محسوب می شود ، قیمت پایه شمش بورس کالای ایران از 95٪ قیمت FOB صادرات ایران به 80٪ قیمت FOB مناطق CIS کاهش می یابد. پایین آوردن آن (در صورت سرکوب قیمت و ضد رقابت در بورس کالا) درآمد فروش را که مارس است کاهش می دهد.

وی همچنین ادامه داد: همچنین مشخص نیست که سنگ آهن چگونه قیمت گذاری می شود و چگونه بر قیمت مواد اولیه تأثیر می گذارد ، نحوه اختصاص سهمیه به شرکت های تولیدی ، شرایط عرضه بورس کالا و تغییرات احتمالی مقادیر و نرخ ها نسبت به قراردادهای فعلی. در حال حاضر نمی توان تأثیر سیاست فوق را بر عملکرد مالی شرکت اندازه گیری کرد.

یزدی زاده گفت: “بدیهی است با توجه به اینکه در صورت اجرای روش فوق الذکر ، این شرکت برای افشای اطلاعات شرکت ثبت شده در بورس ، باید از دستورالعمل های اجرا پیروی کند ، البته اطلاعات مهم و قابل اعتماد باید بلافاصله به سهامداران و سایرین اطلاع داده شود. انجام میدهم.” سهامداران مطلع می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا