اجتماع

راه اندازی ۴ کانال برای آموزش سلامت در شبکه شاد

معاون وزیر آموزش و پرورش در جلسه مشترک با شورای وزیران وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت برنامه وزارت آموزش و پرورش را برای سالم ماندن در هنگام شیوع کرونا توضیح داد.

به گزارش گزارشگر یک ، اعضای شورای نمایندگان در جلسه مشترک شورای نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که با حضور محسن حاجی میرزایی و سعید نمکی در سالن کنفرانس وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد ، توضیحاتی ارائه دادند. برنامه آموزش و تربیت.

حمیدی: شبکه شاد چهار کانال برای آموزش بهداشت راه اندازی کرد.

مهرزاد حمیدی ، معاون وزیر ورزش و بهداشت ، گفت: “از طریق همکاری مشترک و بین سازمانی بین دو نهاد ، می توان به یک رابطه برنده بین دولت و دولت دست یافت.”

وی افزود: “با دوره کرونا ، ما توانستیم دو دوره بهداشت را برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در لیست دوره های خود قرار دهیم.” همچنین دوره های آموزشی ضمن خدمت برای افزایش سطح دانش در مورد شخصیت های فرهنگی ارائه شده است.

معاون تربیت بدنی و بهداشت وزیر آموزش و پرورش گفت: با همکاری نهادهای تحقیقاتی موفق به چاپ كتاب های آموزش ، بهداشت و رفاه برای كلاس های دوازدهم شدیم و در این فرآیند ، بررسی كتاب های دبستان برای آموزش بهداشت جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داد. گفت ما شدیم

حمیدی گفت: در خصوص ایجاد محتوای کانال شاد ، شبکه شاد موفق شده است چهار کانال آموزش بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و مدیریت چاقی راه اندازی کند. ما همچنین توانستیم bmi (13) میلیون دانشجو را در شاد ثبت نام کنیم.

وی گفت: “ما با استفاده از آموزش هایی که به والدین در دوره کرونا ارائه داده ایم ، با کمک خانواده خود درمان فلوراید را با موفقیت در هر دو منطقه انجام داده ایم.”

مالکی: یک برنامه درسی موثر و مطلوب می تواند افراد سالم را تربیت کند

حسن ملکی ، از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، در مورد مجموعه کتاب های آموزشی بهداشت اظهار داشت: “یک برنامه درسی موثر و مطلوب می تواند افراد سالم را تربیت کند ، برعکس ، دانش آموزان سالم تر ، بهره برداری بیشتر در کلاس را انجام می دهند. و می توانید یاد بگیرید. ” بیشتر خواهد شد

وی ادامه داد ، “خداوند با در نظر گرفتن چندین نکته مهم برای ارتقا health سلامت روان ، عاطفی ، اجتماعی و جسمی طی ماههای آینده ، در مورد برنامه درسی تحول گرا همانطور که در سند تحول آمده است ، راهنمایی خواهد کرد.”

کمره ای: همه برنامه های مدرسه بر سلامت جامعه و آموزش سلامتی تأکید دارند.

علیرضا کمره ای معاون آموزش متوسطه گفت: تلاش شده است تا در همه رهنمودها بر بهداشت و آموزش بهداشت تأکید شود. ما همچنین پیام ها و مطالب م relatedثر مربوط به نکات آموزش بهداشت را در شبکه های اجتماعی بارگذاری و ارسال کردیم. همه آموزش های تلویزیونی و جلسات نمایندگان ، و همچنین تمام برنامه های مدرسه مجازی ، آموزش ضمن خدمت و مستقیم ، همه بر سلامت جامعه و آموزش سلامتی تأکید دارند.

معاون آموزش متوسطه گفت: “ما در زمینه شیوع کرونا کرونا با 1300 کارگاه همکاری کرده ایم تا ماسک و ضد عفونی کننده ها را با موفقیت تهیه و تولید کنیم.” اما این کارگاه های دانشجویی در حال حاضر به دلیل رعایت پروتکل تعطیل هستند. با این حال ، او سهم بسزایی در تولید ماسک و ضد عفونی کننده در جامعه آن زمان داشت.

کاظمی: با استفاده از سیستم نماد می توانید نمودارهای سلامت روان را برای مناطق و شهرها ترسیم کنید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: “سلامت روان دانش آموزان به دلیل عدم مقاومت و آمادگی رو در رو با سلامت جسمی افراد و بهداشت روانی مردم ارتباط دارد.” این مسئله موفقیت در اقدام م inثر در این مورد است.

“سیستم نماد تمام زیرساخت های بهداشت روان و پیشگیری را در اختیار دارد و با کمک این سیستم می توانیم انواع نمودارهای سلامت روان و تمام پروفایل های نمودار سلامت روان را برای استان ها ، استان ها و شهرستانها ترسیم کنیم. علاوه بر این ، بیش از 170 محتوا در این زمینه ایجاد و بارگذاری شده و جزئیات مربوط به معلمان ، دانش آموزان و والدین نیز طراحی و در سیستم قرار گرفته است. ما همچنین بسته خدمات مشاوره ای ویژه را در قالب سه پروژه با هدف کمک به دانش آموزان و آموزش همسالان دنبال می کنیم.

حکیم زاده: مراقبت از خود و آموزش بهداشت برای دانش آموزان و والدین دبستان مهم است

حکیم زاده ، معاون مدارس ابتدایی گفت: “یکی از مهمترین نکات در مقاطع ابتدایی و مهد کودک ، مراقبت از خود و آموزش بهداشت برای دانش آموزان و والدین است.” این آموزش ها را می توان در یک شبکه شاد یا مستقیم برای دانش آموزان و والدین دریافت کرد. قرار داده شده است

الهیار: 131 کلینیک فرهنگی در سراسر کشور وجود دارد.

الهیار معاون توسعه منابع و توسعه مدیریت گفت: “ما 131 کلینیک فرهنگیان در سراسر کشور داریم.” این کلینیک ها از نظر مکان و خدمات به سه گروه تقسیم می شوند و ما منتظر کمک در مناطقی هستیم که کلینیک فرهنگیان وجود ندارد ” مجوزهای لازم را بگیرید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا