ورزشی

ردصلاحیت ۲چهره استقلال و پرسپولیس در انتخابات شورا

سلام ، چهره فوتبال سرخابی ها در پشت فیلتر تأیید ورود به انتخابات شورای شهر تهران باقی مانده است.

طبق این گزارش شفافقبل از تصدی پست شورای شهر تهران ، حداقل پنج تا شش ورزشکار برجسته ایرانی که افتخارات المپیک یا جهانی را کسب کرده بودند ، وارد شورای شهر شدند.

پس از رسول خادم ، علیرضا دبیر ، حسین رضازاده ، هادی ساعی ، عباس جدیدی و دیگران به شورای پایتخت رفتند و روزهای سختی را در ساختمان بهشت ​​سپری کردند. در همین حال ، حبیب کاشانی ، مدیرعامل سابق پرسپولیس ، یکی از چهره های مرتبط با ورزش است که از این نهاد عمومی شهر بازدید کرده است ، اما تاکنون هیچ فوتبالیستی به مرحله انتخاب توسط مردم برای پیشرفت سیاسی نرسیده است.

رد صلاحیت دو چهره استقلال و پرسپولیس در انتخابات مجلس

در زمان تصدی فعلی شورای شهر ، یک همه پرسی مانع از ورود چهره های ورزشی به لیستی شد که اصلاح طلبان می خواستند و این جناح سیاسی بازیکنانی را در آن لیست قرار نداد تا اینکه ناگهان به یکی از پنج عنصر ورزشی تبدیل شد. حتی برای یکی از پارلمان ها در بهشت ​​نمانید افراط گرایی که در مشکلات سیاسی در کشور ما معمول است.

اکنون طبق اخبار رسیده از گوشه و کنار به مطبوعات ، صلاحیت دو نامزد فوتبال شورای شهر تهران که در شورای شهر تهران خدمت کرده اند تأیید نشده است و نمی توانند شرکت کنند. در انتخابات؛ یکی از این دو نفر یکی از چهره های معروف پرسپولیس است و دیگری سابقه مدیریت در باشگاه استقلال را دارد.

دکمه بازگشت به بالا