عمومی

رساله حراج اعتبار علمی در پاندمی کرونا

معرفی کنید
من به طور خلاصه می نویسم ، و امروزه مردم درگیر بسیاری از مشکلات هستند ، بنابراین خواندن مقالات طولانی با خستگی کم ممکن است در اولویت افراد نباشد. این یادداشت ها حاوی نکات مهمی نیستند و در یک جهت گنجانده شده اند و بیشتر به عنوان کتاب به عنوان مقدمه ارائه می شوند. حذف عنوان فصل بر متن اصلی و طول متن تأثیر نمی گذارد.
دوره 1: مقدمه ای بر اعتبار علمی
جالب است بدانید که چرا من عنوان را با این عنوان شروع کردم و ابتدای متن خود را با عبارت “اعتبار علمی” شروع کردم. پس از گذراندن 30 سال در دانشگاه اندی ، به این نتیجه رسیدم که ابروهای علمی بدست آمده نباید به خاطر سهل انگاری یا پول و ثروت ، قدرت و شهرت فروخته شود. مبلغ اصلاً مهم نیست. البته در طول این سالها افراد زیادی را دیده ام که با معرفی دستورات رئیس و معرفی ضرایب جدید حتی در جلسات مهم ، بدون ذکر موارد مهم ، به راحتی سالها تلاش و تحقیق خود را در چند ثانیه تغییر می دهند. ! تصحیح 100٪ در مسیری که آقای ریز می خواهد! به عنوان مثال ، تحقیقات نشان می دهد که شما مجبور به رفتن به تبریز بودید ، اما اکنون برخلاف سالها محاسبات و هزینه ها ، باید به مشهد بروید!
جلد 2: حکایات اعتبار علمی
چند سال پیش در حالی که من در دهه 1980 در آمریکا تحصیل می کردم ، آنها یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه نوادا پیدا کردند. آنها برای رسانه های جمعی شماره درست کردند و برای این تحقیقات جعلی پول زیادی از آکادمی علوم آمریکا اخاذی کردند. این روزها خبرهای زیادی در اخبار و رسانه های ایالات متحده منتشر شده است ، بسیاری از محققان از همه زمینه های علمی شناسایی شده و بودجه تحقیقات آنها حذف شده است. در همان روز ، یک مربی چینی-آمریکایی ، معروف به پدر نوآوری ، با من تماس گرفت و گفت: “بیایید صحبت کنیم!” من همچنین به عنوان استاد خدمت می کردم ، وقتی در هنگام آزمایش روی اتصال ساختارها و جمع آوری داده ها کار می کردم. وی گفت: “نظر شما در مورد این رسوایی چیست؟” او گفت خیلی بد است ، استاد. او گفت ، “اگر جای آنها باشی ، چه كاری می كنی و نتایج آزمایش و برداشت شما دقیق نبوده و باعث می شود حقوق شما قطع شود؟” وقتی خدمت استاد رفتم ، پدرم که پیش از آمدن به آمریکا درگذشته بود ، به من گفت که یادم باشد خدا صریحاً به ما اجازه نداد که کار اشتباهی انجام دهیم. بنابراین او این جمله را به خوبی کوپن می زند! بنابراین ، هر وقت وضعیت دشواری پیش آمد ، نگران نباشید ، بلکه مطمئن باشید که خالق و پروردگار جهان تضمین شده اند. وقتی گفتم ، آهی کشید و به نظر می رسد اشک در چشمانش جمع شده است. نیازی به یادآوری من نیست ، اما این را بخاطر بسپار. شرافت و ابروهای دانش پژوه فروشی نیست. چه بد بستگی به نتیجه دارد! وی در ادامه یادآوری می کند که نتایج بی ربط در تحقیقات نیز نتایج بسیار ارزنده ای هستند. این به ما نشان می دهد که باید کار و روش های خود را بهبود ببخشیم. شب بخیر امشب و برو سراغ کارت! من امروز را فراموش نکرده ام و در تمام نوشته ها ، مطالعات و برخوردهایم تا به امروز ، گاهی اوقات برای بسیاری از افراد خشن و گران به نظر می رسید. در واقع ، اعتباری که خداوند به انسان اعطا کرده است ، به نوعی “تأیید و تقویت” بار تعالی است و از پرتو فروزان برگزیدگان او ناشی می شود. چگونه می توانم آن را به راحتی حراج کنم؟
جلد 3: حراج کرونا و اعتبار علمی
متأسفانه ، یک نگاه اجمالی به مشکل تاج در کشور ما ، بسیار متاسفانه ، نشان می دهد که برخی از پزشکان قبل از تاج تا حدودی “مارک” داشتند ، به سادگی خود را از دست داده و خراب کردند و آن اعتبار الهی را به رایگان فروختند. آنها هر روز داستان های غلط و اعتبار علمی را به مردم می گفتند گویی برای چنین روزی برای تجارت جمع شده اند! آنها چه داستانهایی را تعریف کردند ، هموطنان نگران و درمانده خود را تغذیه و تغذیه کردند! یک روز گفت ماسک نزده ، روزی گفت ضربه بزن ، روزی گفت قرنطینه مربوط به دوران شیپور است ، روزی گفت چرا قرنطینه مجاز نیست ، روزی گفت جبران و باج خواهی می کنی و روزی آنها گفتند این یک ویروس جدید انگلیسی است. ما چندین ماه رد صلاحیت شدیم ، یک روز گفت فقط واکسنهای ایرانی است ، روز دیگر گفت که فقط باید در خارج از کشور خریداری شود ، افراد نزدیک در یک حوزه مدیریتی گفتند که آنها واسطه واکسنهای خارجی هستند و مورد دیگر یک شرکت واکسن داخلی بود. گزارش شده این کار آغاز شد تا جایی که مرگ هموطنانمان به شش نفر در روز می رسید و آنها هنوز تسلیم نمی شوند. حتی برخی از افراد این روزها فضای لازم را برای یافتن موج جدید یا شروع موج جدید ایجاد می كنند و اگر نوع جهش یافته نبود ، این جامائیكا یا خانگی نیست ، بنابراین سناریو فقط تا پایان موج سواری ادامه خواهد یافت. این دلسوزان عزیز نگران ملت نیز هستند ، اردیبهشت و خرداد آینده خداوند متعال! آنها کاهش اطاعت و بیماری مردم را به حساب خودشان نسبت دادند و این واقعیت را افزایش دادند که مردم قاتل هستند ، اما در طول یک سال گذشته آنها کار دیگری غیر از مشاهده و گزارش حوادث در زمین بازی کرونا انجام نداده اند و فقط به موارد زیر توجه دارند: بیان. نگران پاییز و زمستان بودم! آنها مدیریت نگرانی ها را بسیار خوب انجام می دهند و آنها را با توجه به اعتبار علمی در نظر می گیرند! آنها در زخمهای ابریشمی مردم بافته شده اند ، مردان اهل منطقه زالواتوس نیستند ، ریسی و اکبری در این زمینه نیستند ، اعتبار آنها جهت الهی نیست و احتمالاً از طرف مقابل سود خواهد برد. اگر فردی کمی توجه کند ، به وضوح می بیند که خداوند چه زیبا و خردمندانه ای به او صحه گذاشته است تا اعتماد و اعتماد به زبانش را از او سلب کند! اکبر بعد از الله
کتاب 4: دیدگاه الهی در مورد قابلیت اطمینان و کرامت
چند وقت پیش من نظر زیر را در مورد اخبار کنترل ویروس انگلیسی در اخبار یکی از سایت ها خواندم. تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُ مَنْ تَشَاءُ
جلد 5: حقیقت در مورد اعتبار علمی
پزشکان و دانشمندان تدارکات مارک ما که برای خرید واکسن های خارجی خودکشی کرده اند کجا هستند؟ حالا بنا به درخواست مقام معظم رهبری ، ناگهان مخالفت می کنم! اگر در آن زمان بر اساس علم پزشکی و تحقیقات دقیق و ناب اقدام به خرید خارجی کرده اید ، مطمئناً اگر عقب بمانید آنها می شنوند! چرا که نه! نه ، مسئله متفاوت است. ممکن است گفته های مشاور محترم وزارت بهداشت شما درست باشد.
جلد 6: ابهام جدی در مورد اعتبار علمی درمان
عجیب است که 6 یادداشت در یادداشت قبلی وجود دارد. اینجا من به واکسن ها اشاره کردم ، اما شخصی که در داخل است هنوز به آنها پاسخی نداده است ، این مهمترین اصلی است که درست است یا نه و چه نوع واکسنی را انتخاب می کنید! با این حال ، بحث های زیادی در مورد انتخاب نمونه های داخلی و خارجی ، شرکت های آمریکایی یا انگلیس و موارد دیگر وجود دارد! آیا اخیراً این مورد توسط نیویورک تایمز در ایالات متحده به چالش کشیده شده است؟ اینجا
بسیاری از افراد به س questionsالات ساده فکر می کنند این معلم مهندسی و مدیریت بحران حتی یک پزشک نیست! آنها می دانند و پاسخ می دهند ، اما متأسفانه ، حتی تولید کننده واکسن نیز جواب درست را نمی دانسته و به مردم نگفته است! بد است که از جوابهای آنها در داخل و خارج اطلاع داشته باشید! چند روز پیش ، در اخبار جهان بسیار محدود بود که 90٪ واکسن چینی فقط 73٪ بود و مطالعات بالینی امروز اعلام کرده است که برزیلی ها فقط 4.050٪ تأثیر دارند. بقیه واکسن ها هم کمی بیشتر یا کمتر است! دیروز در اخبار خارجی دیدم که فقط کسانی که واکسینه شده اند حتی در یک جمله ناقل می شوند. و از همه مهمتر ، گزارش های بسیار مهمی وجود دارد که نشان می دهد بسیاری از کشورهایی که واکسیناسیون را آغاز کرده اند اخیراً با نسخه جدید ویروس همراه با ویروس جهش یافته 20C روبرو شده اند ، از جمله ایالات متحده. -U ، انگلستان از نوع VUI-202012/01 ، آفریقای جنوبی از نوع 501.V2 و نیجریه از نوع P681H و بسیاری دیگر از ویروس جهش یافته مشابه که فکر می کنند ناشی از واکسیناسیون این جهش ها بوده است! اینجا البته برای رسیدن به نتیجه گیری قطعی در این مورد خیلی زود است.
دوره 7: مهندسی تأیید دکتر در واکسیناسیون
بله ، من مهندس هستم ، اما ریسک و ریسک و مدیریت ریسک را با اصول بسیار کلی نیز آموزش می دهم. وقتی پزشکان علاقه ای به باز کردن مقالات ، بخشش یا غافل بودن و بیشتر نگرانی در مورد مارک واکسن و خرید آنها ندارند ، مجبورم که اقدام کنم و آنها را برای مردم کشورم ، خودم و خانواده ام و خواهران و برادرانم بکشم. حداقل توضیحات علمی و تأثیر این واکسن را قبل از تجویز به من اطلاع دهید! شاید ملاک دستور مورد نظر مقام معظم رهبری توجه به این س questionsالات فروتنانه و مشابه بوده است!
جلد 8: هشدارها برای حفظ اعتبار علمی
کرونا ، با یا بدون واکسن ، نام داخلی یا خارجی ، نام داخلی نام خارجی یا داخلی! البته به لطف خداوند متعال و بدون واکسن ، امیدواریم که روزی مانند هر بیماری دیگری کنترل شود ، اما امیدواریم که این درس برای همه دانش پژوهان برتر باشد و عنان سالها تحقیق ، تحصیل و کسب دانش را متحمل شود. بگذارید مراقب قلبی و روحی مخصوص رفتن به قبر از جانب خالق احد باشم و از نعمت های خداوند فقط در جهت رفاه مردم خود ، به ویژه در مورد زندگی مردم استفاده کنم. به عنوان پزشك ، مهندس یا محقق ، نباید تحت تأثیر شرایط محیطی كه جریان باد مسیر ابروهای علمی را تعیین می كند ، قرار بگیریم! بیایید صادق باشیم و حقیقت را به مردم خود بگوییم. حتی اگر فکر می کنید ما نمی توانیم چیزی بگوییم ، حداقل خواهران و برادران هموطن ما را گمراه نکنید و دستور “پروفسور هنری لیو” را به خاطر بسپارید. بسیاری از چیزهای خوب و بد به نتیجه شما بستگی دارد!
بعد از این دوره ممکن است بسیار ثروتمند و مشهور شویم و ممکن است بیشتر نگران کننده باشد ، اما در مقابل اعتماد و اعتقادات مردم و عبارات دردناک صورت ، اعتبار علمی خود را از دست می دهیم و اعتبار خود را از دست می دهیم. حراج ما نمی توانیم زمان را با ثروت جایگزین کنیم.
دوره 9: اماکن علمی
من یک همکار دانشمند دارم که هنگام 30 سال کار با یکدیگر چیزهای زیادی آموخته است ، در این مورد آنها یک مثال هوشمند – موضوع سفارش او را ارائه دادند. مگر ندیدی که پرندگان در گل می غلتند و گل و لای سر و صورتشان می چکد! آنها در جای خود در آسمان بودند و هیچ کس نمی توانست این کار را با آنها انجام دهد.
و درود بر کسانی که هند را دنبال می کنند

* استاد نمونه مهندسی سازه ، لرزه نگاری و مدیریت بحران ، و بنیانگذار مقاومت و مدیریت بحران

دکمه بازگشت به بالا