عمومی

رسوایی دیگری برای رسانه‌های معاند/سناریوسازی از عزای مردمی داغدار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری – گروه استان‌های سناریوسازی‌ها: آن‌ور آبی‌ها گویا همه‌جا و دروغ‌پردازی‌هایشان حتی به موضوع شهدای حوادث تروریستی نیز کشیده شده است تا بیش از پیش سمت و سوی واقعی و هدف خود را انجام دهند.

ر آخ د زیازی های راه خای خاجی ، اعام ا ا ز از ار ب غ ازه غازه هان

این دروغ در حالی طراحی و تولید شده است که پیش از این مهم در فارس از تعطیلی عمومی در روز شنبه خبر داده بود و امروز شهر شیراز میزبان تشییع باشکوه شهدای حادثه تروریستی در شاهچراغ بود.

رسوایی دیگری برای رسانه‌های معاند/سناریوسازی از عزای مردمی داغدار

در این رهگذر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس مقارن پنجم آنلاین از تعطیلی روز شنبه در این استان خبر داده (اینجا بخوانید) و گفته بود که پیکر شهدای این تروریستی روز شنبه تشیع می‌شود.

عبدالعلی کریمی ادامه داد که به همین دلیل روز شنبه تعطیل است.

ر ای اس از ه ا اع از و و س ای اقشار و و کار ر ر ا ب ب ا زی زی زی ، ، یشان یشاشیی ک.

رسوایی دیگری برای رسانه‌های معاند/سناریوسازی از عزای مردمی داغدار

در حالی که مردم در شیراز در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی حضور داشتند و سوگوار عزیزان از دست رفته بودند که قربانی کینه توزی تروریست های داعشی شدند، رسانه های خارجی مدعی شدند که شیرازی ها مغازه ها را تعطیل کردند و این تعطیلی را به اعتصابات ربط دادند.

ساه ای بادار ز ایی از طی غ ای غ ای ز زاز زاس فاه و اعاه واهی این در حالی است که مردم طی روزهای اخیر با اغتشاشگران همراهی نداشتند و شیراز روزهای آرامی را پشت سر گذاشتند و با حضور در مراسم تشییع نشان دادند که راهشان از اغتشاشگران جداست.

مصادره‌ای عمومی مردم شیراز در رسالت رسانه‌های معاند خود را نشان می‌دهد. هم موج سواری می کنند.

دکمه بازگشت به بالا