حوادث و رویداد

رفع تعرض ۲ هزار میلیاردی از اراضی ملی بوشهر

رئیس اداره پلیس پیشگیری ناجا مبارزه با زمین خواری را از اولویت های مأموریت پلیس پیشگیری سال نو اعلام کرد و اعلام کرد با این کار 5 هکتار زمین معادل 200 میلیارد ریال در شهر بوچر آزاد می شود.

به گزارش گزارشگر یک ، سردار مهدی معصوم بیگی وی در مورد جزئیات این خبر گفت: با تلاش همکاران اداره حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن بشر ، چهار حمله به زمین 5 هکتار فاش شد.

وی افزود: ارزش واقعی زمین های مورد حمله 200 میلیارد ریال تخمین زده می شود و پلیس یکی از پیشگامان ایجاد واحد حفاظت از سازمان زمین و مسکن کشور برای جلوگیری از تغییر کاربری ها و بازپس گیری کشور است. پرخاشگری نقش تأثیرگذاری داشت.

آزادسازی 29،618 هکتار زمین در سال 1999

معصوم بیگی در ادامه گفت: در حال حاضر ، سازمان ملی زمین و مسکن ، که دارای سه بخش حفاظت از زمین ، جنگل ها و مراتع و زیرمجموعه ها در سراسر کشور است ، با زمین خواری مبارزه می کند ، از تغییر کاربری زمین جلوگیری می کند. ، ماموریت دارد برای حفظ سرمایه دولت و مردم. “آنها مسئول این واقعیت هستند که تعداد کل اقدامات انجام شده باعث از بین رفتن 38202 حمله زمین در سال 1999 شده است. این 90 درصد افزایش حذف شغل در مقایسه با سال 1998 است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: “کل زمین تخلیه شده در مدت ذکر شده توسط اداره حفاظت 29618 هکتار است و ارزش آن توسط کارشناسان 23500 میلیارد ریال تخمین زده شده است.”

وی همچنین گفت: دستگیری 2285 جمع آوری کننده زمین و تشکیل 18943 پرونده حقوقی از دیگر اقدامات اداره حفاظت برای جلوگیری از سود و حفظ دارایی های دولت بود.

وی با تأکید بر اینکه پیشگیری از جرم مستلزم مسئولیت اجتماعی و مشارکت عمومی است ، طبق وب سایت اخبار پلیس معصوم بیگی ، وی اظهار داشت: مخالف تصرف زمین است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا