عمومی

روزنامه نگاران در مدارس گزارشگر یک معلمان دانش و اخلاق هستند

معلمان حوزه آگاهی مبتنی بر اخلاق ، در زمان تسکین و کوری دردی ، مکتبی به نام گزارشگر یک را تأسیس و نگهداری کردند.

بله ، گزارشگر یک یک مدرسه است. وقتی در مورد مدرسه صحبت می کنیم ، درباره فلسفه ، هدف ، اعتقادات ، چارچوب ها و ویژگی ها و حرکات خاص صحبت می کنیم. این یک برنامه مداوم است که در راستای اهداف تعریف شده اعمال می شود تا لحظه های زندگی و هر ستون ، مؤلفه و مسئولیت را تعریف کند و تغییرات چشمگیر را دنبال کند.

گزارشگر یک فقط یک خبرگزاری یا سازمان رسانه ای یا یک گروه تعاونی نیست ، این گروه رسانه ای نمی توانستند منبع تغییر بسیاری در سیستم رسانه ای کشور باشند ، درست مثل هر کس دیگری با همان الگوی مشترک.

گزارشگر یک به عنوان یک مدرسه جداگانه در سازماندهی ، قدرت ، محتوا و اهداف ، کلمات ، ارزش ها و ایده آل ها طراحی و به دنیا آمد. در سیستم گزارشگر یک ، روزنامه نگاری و روزنامه نگاری به قدری بی نظیر است که هر عضو رسانه ابتدا خود را روزنامه نگار می داند ، نه یک روزنامه نگار دیگر. سردبیران ، دبیران ، عکاسان ، مترجمان ، شریف و سایر اعضای مهم خانواده گزارشگر یک یکسان هستند و گزارشگر یک یا گزارشگر یک دیگر وجود ندارد. بخش مهمی از دیدن و دانستن در مورد تمایز گزارشگر یک به مرور زمان در این مرحله است.

با گذشت زمان ، من از روزنامه نگاران گزارشگر یک و علایق ارزشمند آنها در روز و بعد از روزی که افتخار خدمت را گرفتم چیزهای زیادی آموختم و هرکدام دارای طعم شیرین خاصی بودند و این مدرسه که نیاز به توجه مداوم و منابع آن دارد ، دیروز و امروز در هر لحظه از کلمه و لحظه ، روزنامه نگاران جوان دانش آموزان صادق و خلاق هستند ، بی وقفه و بی تکلف بذر بشریت ، افتخار ، اخلاق ، پاکی و آگاهی را می کشند.

دستان و بازوهای شما را یک به یک می بوسم ، این ماه از خدای متعال برای یک جشنواره مقدس می خواهم ، و این روز من شهادت استاد مطهری هستم که مدرسه ، نام شما ، راه و مدرسه روشن است دوام دارد

* منتشر شده در وب سایت شفقنا | جمعه ، 12 مه 1999

دکمه بازگشت به بالا