اقتصادی

روند ترخیص کالا از بنادر تسریع می‌شود

گزارشگر یک/خوزستان رئیس با اشاره به باوب کالا برای بنادر گفت: برای اینکه کالا بر بنادر نمی کند یکسری رسات در نظر گرفته شده است. افزایش سرعت کار و شبانه روزی شدن گمرکات از جمله انجام شده رون گمرک برای تسری

علیرضا مقدسی امروز، 6 اسفندماه در پایان سفر وزیر اقتصاد و هیئت همراه به استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث ورود در قالب مراحل مختلف انجام می شود. وقتی کالایی سفارش می شود و از مبدا به سمت کشور مورد نظر حرکت می کند، در مرحله اول در لنگرگاه و سپس اسکله قرار می گیرد و پس از آن نیز ثبت می شود و بارگیری انجام می شود.

به گزارش گزارشگر یک، وی افزود: پس از افزودن: پس از اتمام این مراحل، مرحله اعلام کالا انجام خواهد شد و در این مرحله است که مسئولیت گمرک آغاز می‌شود.

رئیس کل گمرک ایران گفت: در این مرحله از این مرحله پس از این مجوزها به مجوزهای صورت گرفته به مجوزهای غیرقانونی به مجوزهای غیرقانونی به مجوزهای صادره به مجوزهای صادره به مجوزهای صادره به صورت مجوزها انجام می شود. شود.

مقدسی عنوان کرد: همه این کارها منوط بر این است که کد رهگیری ویژگی بانک انجام می شود و این کد رهگیری است که گمرک می تواند کار خود را انجام دهد و تشریفات گمرکی را آغاز کند.

وی با اشاره به بحث رسوب کالا در بنادر گفت: برای اینکه کالا در بنادر در تسوب نکند گرکند گکسری. افزایش سرعت کار و شبانه روزی شدن گمرکات از جمله انجام شده رون گمرک برای تسری

مقدسی بیان کرد: در شرایط فعلی الاها با کد تخصیص داده شده ترخیصد می شود و 10 درصد باقی مانده را نیز پس از بانک ترخیص می کند ترخیص می کند.

وی افزود: امیدواریم این ۱۰ درصد که در بنادر ماندگاری پیدا ودواریم این ۱۰ در صدهایی که شن شم شن او کرده، سریعی شوی افزود.

رئیس کل گمرک ایران گفت: اصلاح و ویراش ثبت سفارش ها به تغییر در ردیف تعییر ها ردیف تعرفه ها رد از تعرفه ها رد ایگ سفارش کالا در و بنا و الا در بنادر و گمرکات است.

مقدسی با اشاره به بازدید امروز از بندرامام خمینی ادامه داد: این بازدید به منظور ارائه راهکارهایی برای کاهش ماندگاری کالا در بندر امام خمینی انجام شد.

وی وی اضر 2 در حال حاضر 2 میلیون و 900 هزار میل کالای اساسی در گمرکات کشور وجود دارد که از این میزان 2 میلیون م 100 هزار میلیون و 100 هزار تن در گمرک بندر امام خمینی است. در حال حاضر روند ترخیص این کالاها جاری است و در حال انجام تشریفات برای ترخیص این کالاها جاری است و

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا