فرهنگی

رونمایی از سامانه اسناد و مدارک مصدومین و مجروحین ۸ سال دفاع مقدس

همزمان با ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، در مراسم تجلیل و تجلیل از شهدای مدافع سلامت از خدمات مجروحان و اسناد هشت سال دفاع مقدس به صورت الکترونیکی رونمایی شد. در نیروی زمینی سپاه

به گزارش گزارشگر یک، به نقل از اخبار سپاه، این خبر را فرمانده نیروی زمینی سپاه احمد اخوان، فرمانده تیپ دوم سپاه پاسداران در مراسم تجلیل از حافظان سلامت نیروی زمینی سپاه اعلام کرد.

سردار اخوان در این مراسم با اشاره به مضرات و بعضاً شرایط نامناسب بایگانی اسناد و مدارک مجروحان و مجروحان جنگ هشت ساله گفت: مستندسازی و نگهداری شهید و جهادی، این سامانه الکترونیکی توسط پزشکان رزمی نیروی زمینی سپاه مجریه ایجاد و منتشر شده است.

وی گفت: با ثبت و بارگذاری بیش از 120 هزار پرونده و سند، مدارک پزشکی و بالینی در این سامانه، مطالبات 8 سال نیروی زمینی سپاه: رزمندگان، جهادگران و شهدای دفاع مقدس است.

سردار اخوان خاطرنشان کرد: بیش از 55 هزار مورد نیز صاحب سایر بیمارستان ها و مراکز درمانی استان خوزستان هستند که به دلیل دسترسی سخت هنوز در این سامانه ثبت نشده اند.

سردار اخوان در این مراسم با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار به جامعه پرستاری کشور و حامیان سلامت گفت:

وی با اشاره به توانایی، توانایی و توان نیروی زمینی سپاه در پاسخگویی به حوادث غیرمترقبه و حضور به موقع و موثر آنها در مواقع بحران، گفت:

معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این یگان بر اساس ایمان و ایمان توانسته در راستای رسالت سپاه و اهداف عالیه سپاه به درمان و مبارزه با کرونا بپردازد و بیش از 23 هزار نیروی تازه آموزش دیده را برای کنترل بیماری های عروق ویروس کرونا و ریشه کنی و در همکاری با وزارت بهداشت، مراکز و بیمارستان های سراسر کشور جهت ارائه حمایت های قابل توجه از جامعه سلامت و جامعه پزشکی.

سردار اخوان اخیرا از ساخت و بهره برداری 21 بیمارستان سیار اضافی در نقاط مختلف کشور با اولویت در مناطق محروم و کم برخوردار نیروی زمینی سپاه خبر داد. ) بیمارستان صحرایی بزرگ معرفی نیروی زمینی سپاه غرب به عنوان نمونه و نمونه به عنوان بیمارستان تخصصی صحرایی نیز سند ارزشمندی بود که وضعیت دفاع بیولوژیکی و توانمندی های عالی ارتش را اثبات می کرد.

سردار اخوان همچنین گفت: به منظور درمان بیشتر بیماران در زمان شیوع بیماری عروق ویروس کرونا، ساعات کار کادر درمانی و مسئولین بهداشتی در مراکز درمانی و بیمارستان های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به سال های غیرطبیعی 35 درصد افزایش یافته است. “

سردار اخوان اجرای طرح نظام بهره وری در مرکز بهداشت رزمی را ارائه کرد و افزود:

روز پرستار، مراسم تجلیل از حافظان سلامت و پرستاران نیروی زمینی سپاه با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با ولادت با سعادت حضرت زینب و سلام الله علیها؛ ویدئو کنفرانس زنده و ویدئو کنفرانس همزمان با افسران بهداشت و درمان ارتش، مسئولین و فرماندهان نیروی زمینی و سایر رده‌های نظامی و خانواده‌های شهدای نیروی زمینی سپاه از بیت شهید تجلیل شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا