فرهنگی

رکوردشکنی کتاب «اوباما» در روز نخست انتشار

خاطرات باراک اوباما در اولین روز انتشار بیش از 890،000 نسخه فروش کرد که بیش از رکورد فروش کتاب همسرش میشل اوباما “شدن” است.

به گزارش گاردین ، ​​گاردین گفت: کتاب “سرزمین موعود” ، نوشته باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق آمریکا ، در 24 ساعت اول پس از انتشار در ایالات متحده و کانادا ، بیش از 890،000 نسخه فروخت و می تواند همچنان پرفروش ترین کتاب رئیس جمهور باشد. . وارد تاریخ مدرن شوید.

فروش روز اول کتاب که رکورد جدیدی را برای انتشارات Penguin Random House به ثبت رساند شامل نسخه های فیزیکی ، الکترونیکی و صوتی کتاب های پیش سفارش مخاطبان بود.

دیوید دریک ، یکی از شرکت های تابعه Penguin Random House و مدیر عامل انتشارات Crown ، انتشارات جدید باراک اوباما ، گفت: “ما از اولین روز فروش کتاب بسیار هیجان زده هستیم. این نشان دهنده هیجان و علاقه مخاطبان دیرینه ما برای کتاب های اوباما است.” “آنها منتظر انتشار بودند.”

تنها كتاب نوشته شده توسط یكی از ساكنان كاخ سفید كه در روز اول سرزمین موعود ركورد فروش داشته ، كتاب همسر باراک اوباما ، میشل اوباما ، کتاب The Becoming است که در روز اول 725،000 نسخه در آمریکای شمالی فروخت. از زمان راه اندازی آن در سال 2018 ، بیش از 10 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

کتاب خاطرات باراک اوباما ، که 786 صفحه را شامل می شود ، هم اکنون پرفروش ترین کتاب آمازون و بانک ها و نوبل است. جیمز دانته ، مدیر عامل کتابفروشی بانز و نوبل ، گفت سرزمین موعود در 24 ساعت اول انتشار به راحتی 50 هزار نسخه فروخت و امیدوار است که ظرف 10 روز 500 هزار نسخه بفروشد.

دفتر خاطرات زندگی من بیل کلینتون روز اول 400 نسخه در آمریکای شمالی فروخت ، در حالی که جورج دبلیو بوش در 24 ساعت اول حدود 220 هزار نسخه فروخت. تا به امروز ، کل فروش این دو جلد به ترتیب 3.5 میلیون و 4 میلیون بوده است.

این رکورد فروش کتاب در 24 ساعت اول پس از انتشار “هری پاتر و یادگاران مرگ” را ثبت کرد. قسمت هفتم و پایانی مجموعه “هری پاتر” سریال “جی.” کی رولینگ در سال 2007 راه اندازی شد و طی 24 ساعت بیش از 8 میلیون نسخه فروخت.

دفتر خاطرات باراک اوباما ، سرزمین موعود ، جزئیاتی از تاریخ سیاسی جوان اوباما را قبل از ورود به سیاست پوشش می دهد ، که بسیاری از آنها مربوط به دوران سناتور ایالت وی است. . رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در دفتر خاطرات خود صادقانه در مورد مشکلات و مشکلات ازدواج صحبت کرد. جای دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در این کتاب برای نقش وی در القای نظریه های توطئه در مورد مسئله شهروندی باراک اوباما در سال 2011 خالی است.

سرزمین موعود اولین قسمت از دفتر خاطرات باراک اوباما است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا