سلامت و دانش

رکورد عجیب و قریب فوتی‌های کرونا در کرمان؛ مرگ ۲۱ نفر!

اخبار آفتاب:

در مقابل خبرنگاری در شامگاه 29 مرداد با بیان وضعیت اخیر بیماران ویروس کرونا در منطقه کرمان ، دکتر “مهدی شفیعی” گفت: 55 مورد در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و 1 مورد در دانشگاه علوم پزشکی رف سانزان ، 1 مورد مربوط به دانشكده پزشكي بم ، 21 مورد از دانشگاه علوم پزشكي G Loft ، 5 مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشكي سيرزان بود.

وی یک مورد قطعی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب با 398 نفر را در بیمارستانهای استان کرمان منتشر کرد ، 224 نفر درگیر با دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، 30 نفر با دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ، 94 با علوم پزشکی جیرفت و 19 نفر با دانشگاه بم بودند. در علوم پزشکی ، 31 نفر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی سیرجان هستند.

سابقه عجیب و قریب الوقوع مرگ تاج در کرمان؛ 21 کشته!

شفیعی با اشاره به تعداد کل بیماران بستری ، گفت: “تعداد کل بیماران بستری که از زمان شروع بیماری همه گیر در استان کرمان تست کرونای مثبتی داشته اند” 4020 نفر بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به مرگ و میر ناشی از بیماری همه گیر تاج در استان ، گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 21 نفر بر اثر ویروس کشته شده اند ، 8 نفر در سطح شهر با حمایت مالی از علوم پزشکی جیرفت ، دانشگاه رفسنجان 135 نفر در علوم پزشکی 435 نفر وارد شدند.

دکمه بازگشت به بالا