سلامت و دانش

ریسک بزرگ اپل با تغییر بزرگ در یکی از محبوب‌ترین محصولاتش/ عکس

بامداد زندباف: تغییر در سری مک می تواند مثل ایفون اکس برای سری آیفون تمام خط تولید آن را نه تنها برای اپلیکیش برای شری تمام عیشیت. این نشان دهنده بزرگ اپل است.

از آیفون های قدیمی به درستی به عنوان گوشی های نوآورانه ای یاد می شود ولی یکی از مهم ترین موارد در این صنعت عرضه آیفون به عنوان اولین آیفون بدون دکمه هوم( دکمه Home) است. بعد از آن همه به دنبال این بودند که دستگاه تمام صفحه بر پایه کنترل لمسی و بدون هیچ نشانه ای بسازید. اپل در این زمینه پیشگام بود و بقیه به دنبال این شرکت از این فناوری استفاده کردند.

اگر مک بوک بدون صفحه‌کلید موفق باشد همین اثر را در سری مک بوک هم دید. مک بوک؛ فهرست آیفون در دهه گذشته میلادی، دستگاه جا افتاده‌ای است. تغییراتی که در این سری ایجاد می شوند معمولا جزئی هستند، مانند اضافه کردن چند پورت یا بهبود صفحه مایش. بیشتر این تغییرات داخلی هستند(مانند تراشه فوق العاده اپل). اما برای نوسازی امکانات بیرونی نیاز به تغییرات اساسی وجود دارد.

بزرگ اپل با تغیر بزرگ در یکی از محبوب‌ترین محصولاتش/ عکس

یک صفحه نمایش تاشو و بزرگ به همراه کیبورد جدا شوند به جای کیبورد دقیقا همان چیزی است که نیاز دارد. این ویژبی می تواند با حذف کیبورد مجازی در مواقع نیاز فضای بیشتر در فیلم ها، بازی ها، اپلیکشن هاد هاد هاد هاد نمایش داده شود. می توانید از مک بوک خود را به عنوان یک مانیتور یا صفحه نقاشی بزرگ استفاده کنید. این ویژگی می تواند از مک بوک را به کلی تغییر دهد استفاده کند.

این تغییرات شباهت زیادی به آیفون اکس دارد. آیف اص رای د ه صف ه یشایش ز گ ر ر ااکار اما ه ی فای های آیفون اکس نزدیک ترین مدل به ایده استیو جابز برای آیفون بود. با دارا بودن صفحه نمایش بزرگتر و کیبورد مجازی آیفون اکس پذیرشی بالاتر داشت. هیجان انگیز است که مک بوک هم می‌تواند به چنین چیزی دست پیدا کند.

بزرگ اپل با تغیر بزرگ در یکی از محبوب‌ترین محصولاتش/ عکس

اما این کار ریسکی هم دارد. اگر اپل اشتباه کند، از دست دادن صفحه کیبورد ممکن است ضربه مهلکی باشد. شرکتی که با کیبورد لمسی تایپ می کند ناراضی خواهد شد و کیبورد جدایی که احتمالا عرضه خواهد شد فقط بار اضافته برسای .حمل همه ی این ها می توانند باعث ایجاد یک فاجعه شوند.

با این حال هنوز جای امیدواری هست، اپل حق استفاده از صفحه کیبورد شیشه ای است که در زمان نیاز به کلید می شود راد به ثبت ر. این فناوری بسیار نوآورانه به نظر می رسد. اگ اپ و اد ر ز از ای ای اف اه ا ا ا ا ز ز ز ز ز و و یش یش یش یش یش که ه ه ای ر ف ام ا ام

اگر اپل به خوبی عمل کند.

این دستگاه بزرگی است. اما آیفون اکس هم گذاشت بزرگی بود اما در نهایت اثر بزرگی در صنعت تلفن همراه و باعث تثبیت نقش پیشرو اپل در شیمینه شد.

5858

دکمه بازگشت به بالا