اقتصادی

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه ها مشخص شد/اعلام جزئیات برگزاری آزمون

از 10 آگوست (سه شنبه) ، گواهی شرکت در آزمون پیمانی برای 1400 دانشگاه وابسته ، موسسات آموزشی ، پژوهشکده ها و مجتمع های علم و فناوری زیر مجموعه وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات توزیع می شود.

به گزارش گزارشگر یک ، در 13 آگوست (جمعه) 188 شهر امتحان موقعیت های قراردادی در دانشگاه ها ، م institutionsسسات آموزشی ، م researchسسات تحقیقاتی و م institسسات علم و فناوری زیر نظر وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات را در سال 1400 برگزار می کنند. روند امتحان از ساعت 8 صبح آغاز می شود و ورودی جلسه امتحان ساعت 7:30 صبح به پایان می رسد ، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته شدن ورودی در اتاق امتحان باشند.

کارت شرکت در آزمون را می توانید از 10 آگوست (سه شنبه) در پرتال اطلاعاتی (www.sanjesh.org) موسسه ملی آموزش و ارزیابی چاپ و چاپ کنید. بنابراین ، شرکت کنندگان در آزمون باید با مراجعه به پرتال اطلاعاتی که اطلاعات شناسایی (نام ، نام خانوادگی ، کد کشور ، تاریخ تولد و غیره) یا اطلاعات ثبت نام در تاریخ تعیین شده در آن نوشته شده است ، شرکت کنند. اطلاعات (شماره پرونده ، شماره سریال ، و کد رهگیری و غیره) یک نسخه چاپی از کارت امتحان خود را تهیه کرده و به آدرس آزمون و زمان مشخص شده در کارت آزمون خود مراجعه کنید.

برای شرکت در آزمون ، باید کارت شرکت در آزمون و کارت ثبت نام مقیم اصلی یا اصل کارت شناسایی عکس را چاپ کرده و ارائه دهید.

با توجه به اطلاعات موجود در بلیط پذیرش ، اگر اطلاعات بلیط پذیرش متفاوت باشد یا خطایی رخ دهد ، اطلاعات باید از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 21 مرداد اصلاح شود. AM: 30 ~ 12: 00 ، PM 14: 00 ~ 18: 00 مدارک مرتبط (اصل کارت ثبت نام اقامت و شناسه عکس) را به مسئول آژانس غربالگری واقع در ایست بازرسی بیاورید

چاپ بلیط پذیرش اجباری است و هنگام شرکت در آزمون باید یک کارت ثبت نام اصلی اقامت یا یک شناسه عکس اصلی همراه داشته باشید.

داوطلبان باید از آوردن تجهیزات اضافی مانند پیجر ، تلفن همراه ، ساعت های هوشمند ، دستبندهای هوشمند ، حلقه های هوشمند ، جزوات ، کتابها ، ماشین حساب ها و یادداشت ها به اتاق معاینه خودداری کنند. استفاده از وسایل مذکور در این بند تقلب و تخلف تلقی می شود و با چنین متقاضیانی مطابق قانون تخلف از امتحانات دولتی و تحقیقات جنایی برخورد خواهد شد.

اگر تلفن همراه دارید ، حتی اگر در زمان امتحان برق خاموش باشد ، واجد شرایط شرکت در آزمون نخواهید بود.

لطفاً از حمل وسایل دیگر به غیر از مواردی که در اعلامیه کارت چاپ شده است خودداری کنید ، زیرا مجموعه تجهیزات اضافی مانند تلفن همراه ، ماشین حساب ، کیف دستی ، کیف دستی ، کتاب و بروشور از مرکز آزمون مستثنی است. در راهنمای امتحان و در شناسنامه شما آمده است.

داوطلبان باید در صورت بروز هرگونه مشکل در طول امتحان تا 28 آگوست از طریق سیستم پاسخ آنلاین با موسسه تماس بگیرند. درخواست های دریافت شده پس از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نیست.

داوطلبان باید دستورالعمل های امتحانی را که در درگاه اطلاعات موسسه غربالگری قرار دارد چاپ کرده و به منظور درک بهتر معیارهای امتحان ، آنها را با دقت بخوانند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا