عمومی

زن ایرانی همیشه تاریخ‌ساز بوده

تیم فوتبال بانوان ایران برای اولین بار در تاریخ به جام ملت های آسیا راه یافت.

به گزارش گزارشگر یک ، نیلوفر اردلان بازیکن سابق فوتبال و فوتسال ایران به روزنامه اعتماد نوشت: “این موفقیت ها را می توان از منظرهای متعددی مشاهده کرد.” اول ، ما باید موفقیت تیم زنان را از نظر این واقعیت بررسی کنیم که لیگ طی چند سال گذشته ، علی رغم نبود تیم ملی و اردوی خوب ، نسبتاً پویا و قوی بوده است. این بازیکنان از یک لیگ هستند و نشان داده اند که با برنامه ریزی مناسب و حمایت کافی ، حرف های زیادی برای گفتن دارند. به گزارش ایراندوست ، بچه های تیم ملی بدون حرف زدن اقدام کردند. این یک مسئله بسیار مهم است.

مسئله مهم بعدی این است که موفقیت تیم ملی می تواند ادامه پیدا کند. حمایت ها ، اردوهای منظم و لیگ ها فصل های جدیدی را به زندگی می رسانند. خدا را شکر می کنم که مربیان خوبی دارد که می توانند فرزندان قوی در کشور ما تربیت کنند. تیم هایی که ما آنها را تبلیغ می کنیم سه یا چهار بازیکن زیر 20 سال دارند که می توانند در طول این سالها به ما کمک کنند.

مشکل سوم این است که مصدومیت تیم ملی راه را برای فوتبال ایران هموار کرده است. در حالی که این درست است که ما هنوز کارهای زیادی برای انجام در آسیا داریم و تیم های قدرتمندی مانند ژاپن ، کره جنوبی ، کره شمالی و چین با ما هم سطح هستند ، اما ما با این صعود راه خود را هموار کرده ایم و می توان امیدوار بود. آینده. 22 نفر شاهد یک رویداد بسیار خوب برای فوتبال زنان بودند. در این زمینه ، کودکان باید بدانند که تازه شروع می کنند و نباید اشباع شوند. از این به بعد انتظارات برای تیم ملی دو چندان می شود. از کادر فنی و بازیکنان.

نکته چهارم باید توجه شود که نباید حمایت کاهش یابد. همانطور که آنها اخیراً از تیم ملی حمایت کرده اند ، باید امیدوار بود که فدراسیون در آینده به این کار ادامه دهد. به خصوص در حال حاضر ، ما شاهد نتایج حمایت از تیم ملی هستیم. بالاخره این تیم تیم ملی ایران است. شادی که این تیم با موفقیت به جامعه القا می کند بی نظیر است.

پنجم ، امروز فوتبال مردان ، فوتسال و فوتسال زنان نقش نماینده آسیا را ایفا می کنند و امیدوارم فوتبال زنان نیز بتواند به آن جایگاه برسد. لازم به ذکر است که ما به راحتی به جایگاه فعلی خود در فوتسال زنان نرسیدیم. ما در این سالها در مسابقات مختلف شرکت کرده ایم ، آموزشهای خوبی دیده ایم ، فرزندان بسیار خوبی تربیت کرده ایم و نتایج را دیده ایم. در فوتبال هم همینطور است. تمرینات منظم ، برنامه ریزی و مسابقات دوستانه فوتبال را در موقعیت خوبی قرار می دهد. در آسیا ، فوتبال حرفه ای بسیار دشوارتر از فوتسال است ، اما دور از دسترس نیست و از دیدگاه یک کودک 5 ساله می توانید با این بچه های جوان موفق شوید. وقتی تیم ملی در آسیا بازی می کند ، راه برای دیگران باز می شود. کودکان در مقیاس بزرگتر ظاهر می شوند. پوشش جام ملت های آسیا بسیار فراتر از کشورها و مناطق است و می تواند به رشد کودکان کمک کند. کودکان باید به این نتیجه برسند که تازه شروع کرده اند و راه طولانی در پیش دارند.

سرانجام ، موفقیت فوتبال زنان نشان می دهد که سختی ، فشار ، محدودیت ها یا هر چیزی که ما آن را می نامیم ، نمی تواند حرکت قدرتمند زنان ایرانی را متوقف کند. مقاومت یکی از ویژگی های متمایز زنان ایرانی است. مهم نیست از چه قومیتی هستند. خواه ایرانی ، خواه لر ، بلوح ، شمالی ، طهرانی یا … زنان ایرانی همیشه نشان داده اند که در شرایط سخت بهتر و مبارزتر هستند زیرا هرگز نمی خواهند شکست بخورند. این می تواند پیام خوبی برای بچه های دهه 80 و 90 و والدین در دهه 60 و 70 باشد. دانستن اینکه دختران ما با وجود همه مشکلات و مشکلات می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. سرمایه گذاری روی دختران می تواند به شما در موفقیت در همه چیز کمک کند ، از فوتبال گرفته تا ریاضیات تا هنر. زنان قدرتمند ایرانی همیشه مورخ بوده و هستند.

به گزارش گزارشگر یک ، نیلوفر اردلان به دلیل مخالفت همسرش در سفر با تیم فوتسال بانوان ایران نتوانست کاروان تیم ملی را در جام ملت های آسیا 2015 همراهی کند. پس از یک موضوع بحث برانگیز که سوژه مطبوعات شد و پیگیری ها و مجوزهای فراوان از دادستان کل کشور ، اردلان توانست به همراه تیم ملی به مسابقات جهانی فوتسال بانوان 2015 در گواتمالا برود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا