فرهنگی

سازمان تبلیغات اسلامی از کرسی‌های آزاداندیشی حمایت می‌کند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: این سازمان از مکانی برای آزاد اندیشی در جاده طلبکارانه مبتنی بر مدرسه انقلابی و امام خمینی (ره) پشتیبانی خواهد کرد و عدم توجه به این مدرسه بسیار مضر است.

به گزارش گزارشگر یک ، یک نشست خبری گرامیداشت “هفته مدرسه انقلاب اسلامی” بعد از ظهر 10 دسامبر 1999 ، با استناد به تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی ، با حضور حجت الاسلام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام علی ثقفی ، رئیس بنیاد انقلاب اسلامی برگزار شد. در وسط باز شد. ستاد مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی مسلمان سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست گفت: متأسفانه ما بدون نقص سیاسی به مکتب انقلاب اسلامی توجه کافی نکردیم که خسارات زیادی به بار آورد. من یک تعهد دارم از آنجا که انقلاب اسلامی است و این یکی از تعهدات اساسی سازمان تبلیغات اسلامی است ، برای تأمین نیازهای آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و از حفظ موقعیت آزاد اندیشی در مسیر مورد نیاز این مکتب حمایت خواهیم کرد. است.
“ما برای تقویت انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) از مسیر هنر و همه ابزارهای مردم خود استفاده خواهیم کرد و برای موفقیت آن اقدامات بیشتری انجام خواهیم داد.”

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی از دیدگاه مکتب انقلاب اسلامی مأموریتی را بر دوش سازمان تبلیغات اسلامی و کلیه نهادهای کشور نهاده است و حقیقتی بزرگ است که اندیشمندان و اندیشمندان به آن نیاز دارند. با تأکید شدید بر اجرای این سطح از مدرسه و ترس از خوردن غذا ، نباید از عظمت انقلاب اسلامی غافل شد.

وی با اشاره به درد و رنج ها و مشکلات در استان های خوزستان و ماهشهر گفت: “آنچه در این موارد مشاهده نمی شود درک و پایبندی به نقشه راه و مکاتب اسلامی است.”

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛ اهداف مکتب انقلاب اسلامی و خصوصیات دولت اسلامی اهداف قابل دستیابی است ، حتی اگر مجبور به تحقق باشد ، باید در مورد این مکتب بحث شود و کرسی آزاد اندیشی نصب شود.
وی ابراز داشت که ما به مردم سالاری دینی اعتقاد جدی داریم و گفت که فداکاری برای مدرسه انقلاب اسلامی برای ارزیابی عملکرد مقامات دولتی ضروری است.
حجت الاسلام والمسلمین قمی تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی متعهد به تبیین این حقیقت بزرگ است و با حمایت از نهادهای عمومی م effectiveثر و نیروهایی که برای توضیح این مسیر قدم برمی دارند ، از آن کناره گیری نمی کند.

حجت الاسلام علی ثقفی ، رئیس بنیاد ، فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی ، با تمجید از علاقه سازمان تبلیغات اسلامی به بحث مهم و کاربردی مکتب انقلاب اسلامی ، گفت: روشنفکران انقلابی برای این مکتب نقشه راه و اهداف تهیه کردند. محتوای بیانیه معظم له به عنوان ساختار مکتب انقلاب اسلامی قلمداد می شود.

وی گفت این مکتب انقلاب اسلامی است که با تهدید انقلاب روبرو است. وی مسئولیت پذیر ، مقتدر و افزود: “انقلاب اسلامی نیاز به مراجعه به این مکتب دارد و ما هر از گاهی از پایبندی به این مکتب غافل شده ایم و از کمبودهایی که امروز شاهد آن هستیم رنج می بریم.”

به گفته حجت الاسلام ثقفی ، مکتب انقلاب اسلامی فقط یک نظریه نیست ، بلکه از نیازهایی ناشی می شود که امروز وجود دارد و مهمترین هدفی که امروز همه نهادها ، نخبگان و مردم باید به آن توجه کنند ، “نیاز به دولت اسلامی” است.

حجت الاسلام روح الله هاریزوی ، معاون استانی و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تأکید بر توجه به فرهنگ اجرایی مرتبط با تحقق مکتب انقلاب اسلامی ، گفت: فعال است و در حال حاضر این مشکل را در همه مناطق حل می کند.

به گفته وی ، سازمان تبلیغات اسلامی به طور فعال در زمینه تحقق مکتب انقلاب اسلامی در اشکال مختلف عملیاتی ، از جمله مکتب حاج قاسم ، که خواستار و توسعه رله ها و خدمت به مردم است ، کار می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا