اجتماع

ساعت کاری معلمان در طول فعالیت یکماهه مدارس چگونه خواهد بود؟

وزارت آموزش و پرورش گفت: این ماه گفت: حضور دانش آموزان در هیچ کلاس و از جمله کارگاه های واقعی در هنرستان ها الزامی نیست و در مورد ساعت حضور معلمان در وزارت آموزش و پرورش و حضور در مدرسه صحبت کرد. مدرسه در برنامه کلاس خود شرکت می کند.

مهرزاد حمیدی در گفتگو با گزارشگر یک طبق بررسی جدید ، پروتکل بهداشت در دو روز گذشته نهایی شد و به وزارت بهداشت ارسال شد. بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به بودجه مدرسه برای ضد عفونی و ضد عفونی کردن ، گفت: 10 میلیون تومان برای این منظور به استان ارسال کرده ایم و تجهیزات لازم را برای مدرسه خریداری و تهیه می کنیم. خود چربی این منبع را از یک منبع محلی تهیه کرده است.

سخنگوی وزارت تربیت بدنی و ورزش وزارت آموزش و پرورش گفت: پذیرش داوطلبانه دانش آموزان داوطلبانه است و براساس آیین نامه ستاد تاج گذاری ، خدمات آموزشی برای حل این مشکل ارائه شده است. او به مدرسه می رود و سوال می کند تا بتواند مشکلات خود را برطرف کند.

حمیدی در پاسخ به اینکه آیا دانشجویان فنی و حرفه ای باید در کارگاه های واقعی شرکت کنند؟ وی گفت: “نه ، من به هیچ کلاس نیازی ندارم.” البته مشکل کارگاه واقعی کم است زیرا تعداد زیادی دانشجو وجود ندارد. با این حال ، در همین مورد ، اگر لازم است مطالب کارگاه و عناوین را برای دانشجویان توضیح دهید ، این اتفاق می افتد ، اما در نهایت نیازی به حضور ندارید.

وی درباره ساعت کار معلم و حضور در مدرسه سؤال کرد. “زمان حضور و غیاب همانند گذشته است و هر معلم مطابق برنامه درسی خود به مدرسه می رود.”

معاون وزیر تربیت بدنی ، وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه آیا هنگام ورود به مدرسه تب و معاینه دریافت می کنید؟ وی در این پروتکل گفت: اگر دانش آموز علائمی داشته باشد ، والدین او را نمی فرستند و اگر مدرسه علائمی از خود نشان دهد ، قادر به حضور در آن نخواهند بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا